» صفحه اصلی » برگزاری مسابقات مشاعره به مناسبت دهه کرامت در مدارس منطقه ۲۱
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

برگزاری مسابقات مشاعره به مناسبت دهه کرامت در مدارس منطقه ۲۱

۲۵ اردیبهشت ۰۳ 3۰22

به مناسبت دهه کرامت مسابقات پرهیجان مشاعره در میان دانش آموزان مدارس انجام شد.

به گزارش آسمانی نیوز، کانون شعر و ادب خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران، به مناسبت دهه کرامت مسابقات مشاعره در بین مدارس منطقه ۹ آموزش و پرورش ترتیب داد.

سمیرا شکریان مسئول کانون شعر و ادب منطقه ۲۱ تهران با اعلام این خبر گفت: به مناسبت دهه کرامت دانش آموزان اهل شعر و ادب را برای مسابقات مشاعره فراخواندیم.
در این مسابقات که در هر مدرسه به صورت مجزا برگزار شد دانش آموزان علاقمند در مقاطع ابتدایی و دبیرستان شرکت کردند.

وی از استقبال پرشور دانش آموزان از این مسابقه گفت و ادامه داد: حضور دانش آموزان مقطع ابتدایی در این مسابقات نشان از ذوق ادبی مردم ایران از کودکی دارد.

شکریان ادامه داد: این مسابقات در دبستان دخترانه انصار۱، دبیرستان نمونه دولتی عترت و دبیرستان طلوع فجر برگزار شد.

وی افزود: کیانا نباتی، مهرسا رحیمی منش، نازنین زهرا محسنی، سیده هانا پرهیزکاری و ثنا تنهایی از مدرسه انصار ۱، پریا مددی، محدثه جریانی، بهار سلیمانی، سارینا دیداری و مهتاب حکمتی از دبیرستان طلوع فجر، آیدا خادمیان، نگار سادات محسنی، حنانه پورمحسن، نرگس عیسی وند و ریحانه جمشیدی از مدرسه عترت به عنوان‌برنده های این مسابقات اعلام‌ شدند و هدیه ای به رسم یادبود به این عزیزان اهدا شد و جهت تشویق این عزیزان به زیارت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) راهی خواهند شد.

مسئول کانون شعر و ادب خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران در پایان گفت: از محاسن برگزاری این مسابقات شناسایی دانش آموزان علاقمند با محفوظات شعری خوب بود که تصمیم بر آن شد این عزیزان در قالب گروه مشاعره آماده سازی و سازماندهی شوند تا در هر زمانی و هر نقطه ای بتوانند در مسابقات شرکت کرده و کسب مقام کنند.

انتهای پیام/۲/۲۵
کانون_خدمت_رضوی_منطقه ۲۱تهران

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید