نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی آسمانی نیوز

تجلیل از خانواده شهدا توسط خادمیاران رضوی منطقه ۵تهران

 

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه۵ تهران به مناسبت هفته دفاع مقدس و تجلیل از خانواده معظم شهدا راهی منازل شهیدان غفوری و محمودی شدند.

به گزارش آسمانی نیوز، جمعی از خادمیاران کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه تهران با مشارکت پایگاه ویژه بسیج سلمان کن در ۲ مهرماه ۱۴۰۳ به دیدار خانواده شهیدان مهرداد غفوری و محمد محمودی رفتند.

 

در هر ۲دیدار بعد از مداحی عباس شریفی مهر مسئول کانون تبلیغ دینی خدمت رضوی منطقه۵ تهران هدایای متبرک به خانواده شهدا اهدا شد.

مهرداد غفوری متولد ۱۳۴۵ بود که به عضویت سپاه درآمد ودر چندین عملیات شرکت داشت طبق صحبت پدر، هر وقت با تن مجروح به منزل می آمد بیشتر وقتش در بسیج بود و بعد از کمی بهبود به جبهه برمی گشت این شهید بزرگوار در تاریخ ۲۹ تیرماه ۱۳۶۶ در منطقه بانه به فیض شهادت نائل گشت و گفتنی است یکی دیگر از پسران این پدربزرگوار جانباز ۷۰درصد است.

محمد محمودی متولد ۱۳۴۳ بود، در محله با همه دوست و خیلی شوخ و پرجنب وجوش بود در عملیات مرصاد شرکت و در تاریخ ۷ مرداد ۱۳۶۷ درپاسگاه زید به درجه شهادت رسید و داماد این خانواده محسن قربانی نیز جزو شهدا است و از مادر و خواهر شهید محمد محمودی تجلیل شد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل