نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی آسمانی نیوز

مسئول موکب خدام‌الرضا(ع) منطقه۵ تهران خبر داد: اسکان و پذیرایی ۵۰۰۰ زائر در موکب خدام‌الرضا(ع) در کربلا

موکب خدام‌الرضا(ع) در سومین سال متوالی توفیق میزبانی از زائران اربعین حسینی را در شهر کربلا دارد.
به گزارش آسمانی نیوز: وحید ابراهیم یزدی مسئول موکب خدام‌الرضا(ع) و دبیر کانون خدمت رضوی منطقه۵ تهران ضمن اشاره به توفیقی که نصیب خادمان موکب شد که در سومین سال متوالی پذیرای عاشقان و زائران امام حسین(ع) در شهر مقدس کربلا باشند، اظهارداشت: بعد از جلسات و هماهنگی های انجام شده در کشور عراق موکب خدام‌الرضا(ع) برای پذیرایی از زوار حسینی در کربلا، تاسیس شده و از ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ هزار متری حرم مطهر حضرت عباس(ع) میزبان زائران خواهد بود.
اسکان ۵۰۰۰ نفر شب
وحید ابراهیم یزدی با بیان اینکه اعضای هیئت بیشتر از خادمیاران و یاوران رضوی هستند، گفت: موکب سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۴۰۰ نفر شب، سال ۱۴۰۲ بیش از ۳هزار نفر شب و امسال با عنایت حضرت سیدالشهدا(ع) و ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با تقویت و توسعه موکب میزبان ۵۰۰۰ نفر شب خواهد بود.
مسئول موکب خدام‌الرضا(ع) تصریح کرد: این موکب روزانه با پخت بیش از ۱۵۰۰ وعده غذایی در سه وعده از زائران پذیرایی می‌کند؛ همچنین ایستگاه صلواتی، رخت‌شورخانه، حلقه های گفتگو، قرآنی و مهد کودک نیز درموکب برپا می‌شود.
یزدی اظهارداشت: برپایی نمازجماعت، برگزاری مراسمات مختلف فرهنگی و برگزاری مراسمات عزاداری و سینه زنی توسط خادمیاران کانون تبلیغ دینی از دیگر برنامه‌های موکب است که از قبل پیش‌بینی شده است.

وی افزود: همچنین با توجه به گرمای هوا تلاش شد ظرفیت‌ها و امکاناتی را برای آب‌سردکن و وسایل سرمایشی تهیه و به کشور عراق منتقل کنیم که روز ۱۸ مردادماه ۱۴۰۳ یک کانتینر و پنج کامیون از اقلام اهدایی و لوازم مصرفی راهی شهر کربلا شد.
یزدی در ادامه گفت: از ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ خادمان جهت برپایی و آماده‌سازی موکب اعزام و از ۲۷ مرداد تا ۴ شهریور ۱۴۰۳ میزبان زائران خواهند بود.
کمک به موکب اربعین خدام‌الرضا(ع) جهت تهیه اقلام مصرفی و سهیم شدن در ثواب پذیرایی از زائران اربعین حسینی از طریق واریز به شماره کارت:
۶۱۰۴۳۳۷۶۵۷۹۵۲۸۸۱
، شماره حساب:
۸۱۳۰۲۲۱۲۸۱
و شماره شبا:
IR780120020000008130221281
به نام نذورات آستان قدس رضوی و با شناسه واریز فعالیت‌های اجرایی اربعین حسینی
۸۰۱۰۱۰۵۵۰۶۱۰۱۱۲۱
امکان پذیر خواهد بود.
انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل