» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی استان تهران » نشست مسئول کانون وقف و نذرخدمت رضوی منطقه نوزده تهران با معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه در آستانه دهه مبارک کرامت
کانون های خدمت رضوی استان تهران

نشست مسئول کانون وقف و نذرخدمت رضوی منطقه نوزده تهران با معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه در آستانه دهه مبارک کرامت

۱۴ اردیبهشت ۰۳ 1۰35

مسئول کانون وقف و نذر خدمت رضوی منطقه نوزده تهران جهت هماهنگی به مناسبت ویژه برنامه های دهه کرامت با معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه نوزده دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آسمانی نیوز، رضا دادخواه مسئول کانون وقف و نذرخدمت رضوی منطقه نوزده به نمایندگی از سوی کانون خادمیاران خدمت رضوی در دیدار با میرمحمدمطهری معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه پیرامون برگزاری هرچه باشکوه ترمراسم دهه کرامت به گفتگو پرداخت.

دادخواه درابتدای جلسه گزارشی از مجموعه فعالیت ها و اقدامات برنامه های فرهنگی دهه کرامت سال گذشته را به سمع نظر حاضران در جلسه ارائه کرد.

وی اظهار داشت، برگزاری مراسم مذهبی و فرهنگی در ایام دهه کرامت یکی از برنامه های مهم و اثرگذار در سطح منطقه از نظرترویج فرهنگ امام رضایی بوده وامیدواریم بتوانیم این مسیرفرهنگی، مذهبی را نیز دردهه پر برکت کرامت سال جاری، با استعانت از خداوندمتعال و همیاری خادمین آن حضرت به نحوه شایسته برگزارکنیم.

رضا دادخواه افزود، کانون خادمیاران خدمت رضوی منطقه نوزده، در چارچوب شرح وظایف محوله و برنامه های ابلاغی از سوی ستاد آستان قدس رضوی در نظر دارد با مشارکت خیرین منطقه برنامه های سال جاری را به نحوه شایسته و در خور شان برگزار کند.

در ادامه جلسه میر محمد مطهری معاون شهردار منطقه، ضمن قدردانی از حضور و فعالیت خالصانه خادمیاران و یاوران رضوی افزود: امیدواریم با مدد و یاری حضرت امام رضا علیه السلام برنامه‌ های خوب و اثرگذار در سطح منطقه با تعامل و همکاری کانون خادمیاران و مجموعه شهرداری منطقه نوزده درایام پربرکت دهه کرامت برگزارکنیم.

وی با اشاره به اجرای موفق و شایسته برنامه های سال گذشته، از قبیل برنامه باشکوه فرهنگی و هنری در بوستان ولایت که در ایام دهه کرامت با مشارکت و حضور پر شور مریدان آن حضرت برگزارشد، تاکیدکرد برگزاری اینگونه برنامه ها را که با عنوان متبرک امام مهربانی ها در سطح محلات منطقه انجام می شود، می تواند بسیارارزشمند و پربرکت باشد. در این مسیرحضور خادمین و ارادتمندان حرم مطهر رضوی می تواند فضای منطقه را عطرآگین به ساحت مقدس آن امام رئوف کند.

مطهری اظهار داشت: در سال جاری نیز طبق دستور شهردار منطقه مبنی بر مشارکت و همکاری در برگزاری مراسم مذهبی دهه کرامت، در نظر داریم در کنار کانون خادمیاران خدمت رضوی منطقه تمام تلاش خود را بکار گیریم تا مراسمی در شان امام رضا (ع) به خصوص شب ولادت آن حضرت در بوستان ولایت برگزار نمایم.

وی افزود، در شب ولادت علی ابن موسی‌الرضا (ع)، برنامه های متنوع شاد فرهنگی و هنری با اجرای مداحان و هنرمندان مطرح کشور و همچنین دعوت از سخنران ویژه تدارک دیده شده و در کنار اجرای برنامه مزبور مقرر شد، ۲ ایستگاه چایخانه حضرتی نیز توسط خادمیاران منطقه برپا شود. مجموعه شهرداری نیز کلیه مسئولیت مقدمات برگزاری مراسم را از لحاظ آماده سازی و هزینه های جاری برعهده خواهند گرفت.

در پایان حاضران در جلسه اظهارامیدواری کردند با تشریک مساعی و همکاری بین کانون خادمیاران و شهرداری منطقه نوزده، شاهد حضور پر شور مردم و مشتاقان امام مهربانی ها در مراسم بوستان ولایت باشیم.

انتهای پیام/ خبرنگار محمود کیانی

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید