» صفحه اصلی » نغمه‌های آسمانی گروه سرود دختران آفتاب در دهه کرامت
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

نغمه‌های آسمانی گروه سرود دختران آفتاب در دهه کرامت

۲۴ اردیبهشت ۰۳ 3۰26

گروه سرود دختران کانون کتابخوانی خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، با نغمه‌های آسمانی و دلنشین خود، در دهه کرامت، شور و شعف را به برنامه‌های این ایام مبارک هدیه دادند.

به گزارش آسمانی نیوز، این گروه با اجرای سرودهای مذهبی و مدایح امام رضا (ع)، فضایی معنوی و روحانی را برای مخاطبان آفریدند و شور و نشاط خاصی به برنامه‌های دهه کرامت در این منطقه بخشیدند. اجرای سرودهای این دختران، اشک شوق را در چشمان حاضرین جاری کرد و یاد و خاطره امام رضا (ع) را در دل‌ها زنده کرد. این ابتکار کانون کتابخوانی خدمت رضوی، گامی مهم در راستای ترویج فرهنگ رضوی و آموزه‌های دینی در بین دختران دانش آموز است .

خاتون علیپور مسئول کانون کتابخوانی خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، درباره انگیزه راه اندازی این گروه سرود اظهار داشت : هدف از این اقدام صرفاً اجرای سرودهای مذهبی نیست، بلکه روشنایی بخشیدن به مسیر معنوی نسل آینده، ترویج فضایل اخلاقی و انسانی و ایجاد شور و نشاط در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی است. این گروه سرود با اجرای برنامه‌های متنوع و پرمحتوا در مدارس، مساجد و مراکز فرهنگی منطقه، به دنبال تحقق این اهداف و رسالت خود است.
همچنین، این گروه سرود می‌تواند به عنوان یک سفیر فرهنگی برای کانون کتابخوانی خدمت رضوی عمل کند و پیام‌های این کانون را به مخاطبان بیشتری برساند.
وی در پایان گفت : گروه سرود دختران آفتاب، نمادی از دخترانی است که با عشق و ارادت به امام رضا (ع)، مسیر معنویت و سعادت را در پیش گرفته است. نغمه‌های آسمانی آنها، نغمه‌های عشق و ارادت به خاندان معصومین (ع) است که طنین‌انداز می‌شود و امید و نور را به دل‌ها هدیه می‌کند.

انتهای پیام  ۲/۲۴
کانون_خدمت_رضوی_منطقه نوزده تهران

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید