» اخبار جدید » چهارشنبه امام رضایی در خانه خواهر شهید عباس‌علی شمس 
اخبار جدید - جدیدترین اخبار - دیدار - شهدا - صفحه اصلی

چهارشنبه امام رضایی در خانه خواهر شهید عباس‌علی شمس 

۱۹ مهر ۰۳ 2۰24

 

خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران همزمان با چهارشنبه‌های امام رضایی در خانه خواهر شهید عباس‌علی شمس حاضر شدند. 

به گزارش آسمانی نیوز، جمعی از خادمیاران کانون ایثار و شهادت، تبلیغ دینی با هماهنگی کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی منطقه۵ تهران در ۱۸ مهر ۱۴۰۳ همزمان با چهارشنبه های امام رضایی میهمان خواهر شهید عباس‌علی شمس و همسر جانباز وی علی اینالو شدند.

رقیه شمس خواهر شهید عباس‌علی و همسر جانباز ۶۵ درصد که یکی از یاوران رضوی کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی منطقه۵ تهران است با مهربانی میزبان خادمان امام رضا علیه السلام شد و از برادر گفت.

وی اظهار داشت: عباس‌علی به‌عنوان بسیجی در به جبهه اعزام شد و بعد از حضور در چند عملیات، سرانجام در عملیات کربلای ۵ شلمچه ۱۹ دی ۱۳۶۵ با اصابت ترکش به جمجمه شهید و پیکرش ۲۵ روز بعد بدون سر تشییع و در قطعه ۲۹ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) آرام گرفت.

خواهر شهید عنوان کرد: شهید متولد ۱ تیر ۱۳۴۸ بود که با دستکاری شناسنامه و تبدیل آن به ۱۳۴۶ موفق به ثبت نام و اعزام شد. عباس‌علی خیلی مهربان و دوست داشتنی بود هنوز اقوام و همسایگان با توسل به ایشان، حاجت روا می شوند.

علی اینالو جانباز ۶۵ درصد و همسر خواهر شهید نیز از اینکه همرزم عباس‌علی بوده و اکثر عملیات باهم بودند، گفت، اینکه در همان عملیات وی نیز مجروح شده و در حالی که دیده روحش به بالا می رود به خود میگوید فعلا نباید شهید شوم و روحش باز می گردد. در عملیات کربلای ۸ با اصابت خمپاره به پا، جانباز و یک پای خود را از زانو به پایین از دست می دهد.

در این دیدار صمیمی با مداحی عباس شریفی مهر مسئول کانون تبلیغ دینی و همخوانی شعر ای صفای قلب زارم…، سخنرانی حجت‌الاسلام هاشمی و پرچم متبرک رضوی، فضای منزل این خانواده شهید و جانباز سرافراز عطر و بوی امام رضایی به خود گرفت و در پایان مراسم هدایای تبرکی اهدا شد.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

فاطمه شمس

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×

    با ما در ارتباط باشید