نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی آسمانی نیوز

۶ غرفه در جشن ۲ کیلومتری عیدالله اکبر اسلامشهر برپا شد

به گزارش آسمانی نیوز، غرفه های خدمت رسانی به شهروندان عزیز اسلامشهر در روز ولایت امیرالمومنین علی علیه‌السلام در عید الله الاکبر عید غدیرخم در جشن ۲ کیلومتری خیابان امام حسن مجتبی علیه‌السلام توسط کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر برپا شد.
این غرفه ها در زمینه های قرآنی، هنر و محصولات فرهنگی، سلامت، مشاوره و مددکاری، مشاوره حقوقی، چایخانه حضرت رضا علیه‌السلام، غرفه کودک و نوجوان بود که مورد استقبال پرشور شرکت کنندگان در جشن مواجه شد، غرفه هنر و محصولات فرهنگی و خوشنویسی با بیش از ۱۰۰۰ مراجعه کننده بسیارپرکاربود.
محمد اللهیاری جانشین کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر در روز عید ولایت بیان کرد:
این عید بزرگ را به همه مسلمانان جهان و ایران اسلامی بویژه مردم شهید پرور و ولایت مدار اسلامشهر تبریک عرض میکنم، امیدوارم که در زمره پیروان راستین امیرالمومنین علی علیه‌السلام و منتظران ظهور وارث غدیر باشیم.
وی در ادامه افزود: خادمیاران و یاوران رضوی کانون های خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر در هفته ولایت و امامت بویژه در جشن ۲ کیلو متری آنچه در توان داشتند در تبق اخلاص نهادند.
کانون خدمت رضوی شهرستان ۶ غرفه در جشن دو کیلومتری دایر کرد ، غرفه ها به برکت نام امام رئوف (ع) موفق به ارائه خدمت به صدها نفر از شرکت کنندگان در جشن غدیر شدند.
گفتنی‌است در پایان جشن ۲ کیلومتری حضار پرچم متبرک علوی از نجف اشرف را زیارت کردند.

انتهای پیام/کانون_خدمت_رضوی_شهرستان_اسلامشهر

خروج از نسخه موبایل