» صفحه اصلی » آزادی ۲۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد به همت خادمیاران رضوی دارالمومنین تهران/ گره گشایی مشکلات حقوقی مردم در مساجد منطقه ۱۴
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

آزادی ۲۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد به همت خادمیاران رضوی دارالمومنین تهران/ گره گشایی مشکلات حقوقی مردم در مساجد منطقه ۱۴

۹ خرداد ۰۳ 4۰66

خادمیاران کانون حقوقی منطقه دارالمومنین علاوه بر ارائه مشاوره‌های حقوقی؛ در عرصه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد نیازمند پیشرو بودند.

به گزارش آسمانی نیوز، حمیدرضا اسدی مسئول کانون حقوقی خدمت رضوی منطقه ۱۴ و مددکار حقوقی ستاد آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد از آزادی ۲۰ زندانی جرائم غیر عمد در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

وی با اشاره به همکاری ۱۳ نفر از خادمیاران و یاوران رضوی که شامل تعدادی قاضی دادگستری، وکلای پایه یک و مشاورین ارشدحقوقی می باشند به تشریح فعالیت‌ها و خدمات حقوقی ارائه شده در منطقه دارالمومنین تهران پرداخت.

مسئول هماهنگی دفتر حمایت قضایی از ایثارگران ضمن اشاره به تنوع موضوعات برای دریافت مشاوره‌های حقوقی ازسوی مردم ،مساجد شهید بهشتی، مسلم بن عقیل، صدریه، امام علی(ع)، امام محمد تقی(ع)، امام حسن مجتبی(ع)، خداداد و امام محمد تقی(ع) محله موتور آب را از جمله مساجدی برشمرد که میزبان مردم در ارائه خدمات مشاوره حقوقی هستند.
وی ارائه خدمات رایگان درمجتمع قضایی دادسرای شهید محلاتی در روزهای دوشنبه و چهارشنبه را از جمله خدمات کانون حقوقی دانست که خارج از مساجد به مردم ارائه می شوند.

مسئول حقوق یاران بسیجی در حوزه‌های ناحیه محلاتی در توضیح نحوه فعالیت‌ها به همکاری کانون‌های خدمت عمومی در اطلاع‌رسانی و پذیرش مخاطبان اشاره کرد.

اسدی در پایان در تبیین کیفیت ارائه خدمات در کانون حقوقی به استمرار پیگیری پرونده‌های حقوقی و کیفری در راستای ارائه مشاوره‌ها پرداخت و اظهار داشت: در زمینه صلح و سازش و میانجیگری تقریبا یک یا دومورد در هر ماه با تلاش خادمیاران منجر به صلح و سازش و انصراف شاکی پرونده از شکایت و مختومه شدن پرونده‌ها می‌شود.

انتهای پیام/کانون_خدمت_رضوی_منطقه_۱۴

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید