نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی آسمانی نیوز

آغاز جشن‌های دهه کرامت در مجتمع خدمات رضوی در معیت پرچم‌ بارگاه ثامن‌الائمه

 

در دومین روز از دهه مبارک‌ کرامت خادمیاران‌ کانون‌های خدمت رضوی منطقه دارالمومنین ضمن برپایی میزهای خدمت در پیاده‌راه امیرکبیر میزبان محبان‌ امام رئوف(ع) بودند.

به گزارش آسمانی نیوز، سفیران حضرت رضا(ع) در منطقه ۱۴ با حضور در پیاده‌راه امیرکبیر برنامه‌های متنوعی را در فضایی نورانی و مزین به یاد کریمه اهل بیت(س) و حضرت شمس‌الشموس(ع) به مخاطبان و حاضران ارائه کردند.

در این ویژه‌برنامه، که به مدت ۵ شب از ۲۲ تا ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود، ۱۴ کانون با برپایی غرفه به ارائه خدمات تخصصی به حاضران در مجتمع خدمات رضوی می‌پردازند.

مجتمع خدمات رضوی مجموعه‌ای تجمیعی شامل غرفه‌های کانون‌های تخصصی و ارائه میزهای خدمت، چایخانه حضرت رضا(ع)، رادیو کرامت و اجرای برنامه‌های شاد و متنوع برای عموم مردم است که تلاش کرده ضمن ارائه خدمات گوناگون، برنامه‌های مفرحی را در فضایی معطر به یاد و نام حضرت ثامن الحجج برای دلدادگان‌ امام‌ مهربانی‌ها اجرا کند.

شایان ذکر است این مجموعه اولین روز از فعالیت خود را از ساعت ۱۷ با قرائت کلام الله مجید آغاز و با سخنرانی، خاطره گویی، مولودی‌خوانی و اجرای سرود توسط نونهالان و نوجوانان گروه سدره‌المنتهی ادامه داد و با اجرای آیین پرچم‌گردانی، هم‌خوانی صلوات خاصه حضرت رضا(ع)، برپایی نماز جماعت مغرب و عشا و پذیرایی از حاضران به پایان رساند.

انتهای پیام/ کانون خدمت رضوی منطقه ۱۴

خروج از نسخه موبایل