» صفحه اصلی » ارائه مشاوره حقوقی در ایام عید ولایت
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

ارائه مشاوره حقوقی در ایام عید ولایت

۸ تیر ۰۳ 1۰8

کانون حقوقی منطقه ۲۱ تهران در ایام دهه ولایت و هفته قوه قضائیه اقدام به ارائه مشاوره رایگان کرد.

به گزارش آسمانی نیوز، لیلا رضائی مسئول کانون حقوقی خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران از برپایی میز خدمت مشاوره حقوقی برای عموم مردم خبر داد.

وی گفت: کانون حقوقی به مناسبت هفته قوه قضاییه و دهه ولایت و امامت در دو نوبت با استقرار در ایستگاه های متروی دروازه شمران و شادمان اقدام به برپایی میز مشاوره حقوقی کرد.

رضائی افزود: این میز خدمت برای اقشار مختلف جامعه و با هدف افزایش سطح آگاهی عمومی در خصوص جرائم و پاسخگویی به ابهامات حقوقی مردم برپا شد.

وی تاکید کرد: تعامل و همکاری نهادهایی چون دادگستری کل استان تهران، کانون خدمت رضوی، سازمان بهره برداری مترو و سازمان بسیج حقوقدانان تهران بزرگ کمک شایانی به آگاهی مردم می‌کند.

مسئول کانون حقوقی خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران ادامه داد: مسائلی که بیشتر مورد سوال مراجعه کنندگان بود شامل مواردی از قبیل مسائل حقوقی خانواده و طلاق، مهریه و نفقه، ارث و حقوق ورثه و تقسیم ماترک، مالکیت و املاک، هک گوشی و کلاهبرداری و قولنامه های غیر رسمی و بنگاهی است.

وی در پایان گفت: این میزهای خدمت با حضور مجتبی غفوری وکیل پایه یک دادگستری و مریم روشنایی کارشناس امور قضایی و بنده برگزار شد.

انتهای پیام/کانون_خدمت_رضوی_منطقه_۲۱_تهران

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×

    با ما در ارتباط باشید