» صفحه اصلی » اطعام مومنین و خدمت به دلدادگان‌ امیرالمومنین در روز عید غدیر
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

اطعام مومنین و خدمت به دلدادگان‌ امیرالمومنین در روز عید غدیر

۱۳ تیر ۰۳ 1۰14

سفیران حضرت رضا(ع) در منطقه دارالمومنین در عید مبارک غدیر با تهیه ۸۰۰ پرس غذا و اطعام مومنین به سفارش مولای خود حضرت ثامن‌الحجج(ع) جامه عمل پوشاندند.

به گزارش آسمانی نیوز؛ سیدمحمدحسین میرعبدالحق مسئول کانون‌های محله‌ای منطقه دارالمومنین در خبری اعلام‌ کرد: خادمیاران و یاوران رضوی منطقه ۱۴ در عید بزرگ‌ غدیر کوشیدند به فرمایش حضرت امام رئوف که فرمودند: هرکس در روز غدیر به مؤمنی غذا بدهد، مانند کسی است که به تمام انبیا و صدیقین غذا داده باشد؛ در حد بضاعت عمل کنند و در ابلاغ پیام غدیر سهیم شوند.

میرعبدالحق با اشاره به اهمیت و ضرورت اطعام علوی در عید ولایت افزود: بنا به روایات ساده‌ترین، موثرترین و در دسترس‌ترین راهکار برای معرفی واقعه غدیر و انتشار پیام آن اطعام است. از همین رو خادمیاران منطقه دارالمومنین با نیت تبلیغ ولایت مطلقه امیرالمومنین در روز عید اهتمام ورزیدند و در حسینیه معظم حضرت علی اصغر(س) گرد هم‌ آمدند و ۸۰۰ پرس غذا تهیه و در میام مومنین احسان‌پذیر منطقه توزیع کردند.

وی در ادامه گفت: این عمل خداپسندانه با حضور ۲۰ نفر از خادمیاران و یاوران رضوی انجام شد و مبلغ ۴۷۰میلیون ریال اهدایی خادمیاران، یاوران و خیرین بابت آن هزینه شد.

مسئول کانون‌های محله‌ای منطقه دارالمومنین همچنین اظهار داشت: کانون‌ خدمت رضوی منطقه ۱۴ در میهمانی ده کیلومتری عید غدیر هم با برپایی موکب هیئت شریف خدام الرضا(ع) میزبان مردم عزیز تهران بود و از عاشقان و دلدادگان مولای متقیان و خاندان آل‌الله پذیرایی به عمل آورد.

انتهای پیام/کانون_خدمت_رضوی_منطقه ۱۴

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×

    با ما در ارتباط باشید