» صفحه اصلی » اعتکاف فرصتی برای تمرین بندگی/ کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در کنار دانش آموزان و مادران
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

اعتکاف فرصتی برای تمرین بندگی/ کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در کنار دانش آموزان و مادران

۸ بهمن ۰۲ 3۰50

خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در ناب‌ترین لحظات رزمایش بزرگ معنویت، برای دانش آموزان و مادران معتکف کارگاه آموزشی برگزار کردند.

به گزارش آسمانی نیوز، غزاله محمدخانی مسئول کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی منطقه ۵ تهران گفت: اعتکاف دانش آموزی اهمیت دوچندانی در کنار اعتکاف سایر اقشار جامعه دارد، زیرا رشد دینی و تربیتی آینده سازان کشور منشا خیر کثیر خواهد بود.

وی عنوان کرد: کارگاه توسعه فردی و پرسش و پاسخ ویژه نوجوانان دختر معتکف در مسجد جامع حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد و دانش آموزان با شوق خاصی از آن استقبال کردند.

محمدخانی به برگزاری کارگاه مهارتهای حل تعارض بین والدین و نوجوانان معتکف در مسجد قمر بنی هاشم اشاره کرد و اظهار داشت: تعارضات و درگیری‌ها بخش اجتناب‌ناپذیری از زندگی هستند. یادگیری مهارت مدیریت تعارض یا به عبارت دیگر مهارت حل تعارض یکی از مهارت‌های مهم اجتماعی است که نه تنها به پذیرش عقاید متفاوت دیگران کمک می‌کند، بلکه از درگیری ها و نزاع‌ها جلوگیری می‌کند.بهتر است مهارت حل تعارض از کودکی آموزش داده‌شود، زیرا در تمام مسیر زندگی از خانواده، مدرسه، محیط کار و در رابطه با گروه‌های دیگر نیازی ضروری است.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

فاطمه شمس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید