» صفحه اصلی » اعزام ۲۰۰ دانش آموز به اردوی راهیان نور زیر سایه شمس الشموس 
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

اعزام ۲۰۰ دانش آموز به اردوی راهیان نور زیر سایه شمس الشموس 

۲۸ بهمن ۰۲ 3۰69

خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی منطقه۵ تهران در آئین بدرقه ۲۰۰نفر از دانش آموزان مدارس منطقه، به اردوی راهیان نور شرکت کردند.

به گزارش آسمانی نیوز، الرحمن مسیحی دم مسئول کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه ۵ تهران گفت: ۲۰۰ دانش آموز پسر با بدرقه خادمیاران رضوی در معیت پرچم متبرک و مسئولان آموزش و پرورش و فرماندهان ناحیه مقاومت‌ بسیج قدس به اردوی زیارتی معرفتی راهیان نور غرب کشور اعزام شدند.

وی اظهار داشت:به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که از مهمترین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است این سفر معنوی در دستور کار اداره آموزش و پرورش قرار گرفته که با مشارکت بسیج دانش آموزی و کانون جوانان خدمت رضوی در حال انجام است.

مسیحی دم افزود: دانش آموزان در این اردو نظاره گر رشادت دلیر مردان بزرگ هستند که هریک حماسه هایی برای این سرزمین امام رضائی وامام زمانی آفریدند و وجب به وجب آن سرزمین آغشته به خون پاک ومطهر فرزندان شجاع این مرز وبوم است.

وی ادامه داد: در واقع شهدا مهدی وار زندگی کردند و با شهادت مهدی یار شدند.

مسئول کانون ایثار و شهادت خاطرنشان کرد: در مهرماه نیز دانش آموزان دختر همزمان با ولایت پیامبر اکرم(ص)و امام جعفر صادق(ع)راهی این اردوی معرفتی شدند.

دانش آموزان با حضور خادمیاران در معیت پرچم متبرک رضوی، با مداحی عباس شریفی مهر مسئول کانون تبلیغ دینی و مداحی، زیر سایه شمس الشموس با آرامش خاصی راهی سرزمین لاله ها شدند تا از این اردوی زیارتی معرفتی نهایت استفاده را ببرند‌.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

فاطمه شمس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید