» صفحه اصلی » برپایی میز خدمت مشاوره فرصتی برای خدمت به دلدادگان امام هشتم
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

برپایی میز خدمت مشاوره فرصتی برای خدمت به دلدادگان امام هشتم

۲۸ اردیبهشت ۰۳ 3۰22

خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی منطقه ۶ تهران با ارائه خدمات روانشناسی نقشی نو در عرصه خدمت به امام مهربانی‌ها آفریدند.

به گزارش آسمانی نیوز، هاله دلجو مسئول کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی در خبری اعلام‌ کرد: با استعانت از امام رئوف و با همراهی خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری ۶ تهران و همچنین بسیج مسجد الرحمن در خیابان سپهبد قرنی در دو روز از دهه مبارک کرامت میزهای خدمت مشاوره و روانشناسی جهت خدمت‌رسانی به مردم شریف منطقه برپا شد.

وی با اشاره به حضور متخصصان حوزه روانشناسی در کانون مشاوره و مددکاری منطقه ۶ افزود: با توجه به نیاز مردم‌ به بهره‌گیری از دانش و تخصص مشاوران‌ امین؛ کانون مددکاری ‌منطقه ۶ تلاش خود را به کار بست تا از ظرفیت خادمیاران خود در این زمینه استفاده و به شهروندان عزیز خدمت‌رسانی کند؛ از این رو، در دومین روز از دهه کرامت فاطمه زاده محمدی و در روز چهارم لیلا حیدری خدمات تخصصی مشاوره‌ای در زمینه‌های گوناگون به محبان امام رضا(ع) ارائه کردند.

وی در پایان‌ اظهار داشت: با توجه به هزینه‌های بالای خدمات مشاوره‌ای ارائه؛ این خدمت خالصانه و رایگان در پرتو نام‌ امام رئوف(ع) رضایت مراجعان را در پی داشت و بازخوردهای مردم نشانگر موثر بودن این خدمت ارزنده در مرتفع شدن بخش زیادی از مشکلات آن‌ها بود.

 

انتهای پیام/خبر_خدمت_رضوی_منطقه_۶

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید