» صفحه اصلی » برگزاری آیین گرامیداشت خادم‌الرضا شهید آیت‌الله رییسی
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

برگزاری آیین گرامیداشت خادم‌الرضا شهید آیت‌الله رییسی

۹ خرداد ۰۳ 4۰55

خادمیاران و یاوران رضوی منطقه دارالمومنین برای قدردانی از مجاهدت‌های خادم‌الرضا شهید آیت‌الله رییسی مراسم باشکوهی در مسجد علی ابن الحسین(ع) برگزار کردند و یاد شهدای پرواز اردیبهشت را گرامی داشتند.

به گزارش آسمانی نیوز، شب گذشته با حضور خادمیاران و یاوران رضوی منطقه دارالمومنین تهران، مداحان بنام کشوری، راویان و اقشار مختلف مردم آیین بزرگداشت شهدای خدمت همراه با اجرای برنامه‌های متنوع در مسجد علی بن الحسین(ع) واقع در بلوار ابوذر برگزار شد.

این مراسم با اجتماع پرشور اعضای کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۴ در پارک‌ گلسار و حرکت در قالب دسته عزاداری هیئت خدام‌الرضا(ع) به سوی مسجد علی ابن الحسین(ع) آغاز شد.

شرکت‌کنندگان در این مراسم باشکوه پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا از فیض زیارت پرچم متبرک حضرت ثامن‌الحجج بهره‌مند شدند و قرائت صلوات خاصه حضرت رضا و تقدیم ثواب آن به روح پرفتوح شهدای سانحه سقوط بالگرد بر نورانیت و معنویت مجلس افزود.
در ادامه، محفل یادبود شهدای راه خدمت با مدیحه‌سرایی محسن عراقی و سخنرانی علیرضا زاکانی شهردار تهران به طور رسمی آغاز شد.
زاکانی در این محفل نورانی به بیان ویژگی‌های شهید رییسی و دولت خدمتگزار پرداخت و با اشاره به روحیه انقلابی و ولایتمداری شهید رییسی؛ هنر شهید جمهور را توفیق ایشان در بازگرداندن دولت به ریل انقلاب اسلامی دانست.

وی در ادامه ضمن اشاره به تجربه‌های خود در دولت‌های گذشته و مجلس شورای اسلامی راز موفقیت دولت سعید شهید رییسی را برقراری مناسب مختصات ارتباط با رهبری معظم انقلاب اسلامی، مردم و دشمنان اسلام دانست و خاطرنشان کرد: شهید رییسی که علاوه بر تنظیم مناسبات داخلی بر مبنای امام امت و اصول انقلاب اسلامی، توانست نسبت‌های منطقی اثرگذاری با دنیای خارج برقرار کند.

شهردار تهران در تبیین سیره مدیریتی سید شهیدان راه خدمت در رویارویی با سایر قوای نظام، ضمن اشاره به آخرین جلسه هیئت دولت، گفت: شهید هیچ‌وقت سخنی که آن بوی تفرقه‌افکنی داشت، نمی‌زد و این شهید سعید با خود، با مردم و با رهبری صادق بود.

زاکانی در پایان ضمن تاکید بر ضرورت تاسی به راه و سیره این شهید در تمام سطوح و در همه قوا گفت: این شهید سعید باید الگوی ما در تعیین نسبتمان با ولی فقیه باشد و وظیفه ما صیانت از این راه است.
در ادامه این مراسم حاضران از مداحی مداحان اهل بیت مرتضی طاهری، حیدر خمسه و علی مهدوی‌نژاد بهره‌مند شدند و مجلس با یاد خاندان‌ عصمت و طهارت به پایان رسید.
شایان ذکر است شرکت‌کنندگان در این گردهمایی بزرگ‌ میهمان‌ سفره اهل بیت بودند.

انتهای پیام/کانون_خدمت_رضوی_منطقه_۱۴

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید