» اخبار جدید » برگزاری محفل معنوی هیئت خدام الرضا(ع) درشهرستان شهریار
اخبار جدید - صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی شهرستانهای استان تهران

برگزاری محفل معنوی هیئت خدام الرضا(ع) درشهرستان شهریار

۹ دی ۰۲ 3۰65

 

مراسم معنوی هیئت خدام الرضا(ع) خادمیاران رضوی درمسجدجامع شهرستان شهریار برگزارشد.

به گزارش آسمانی نیوز، محفل معنوی هیئت خدام الرضا(ع) با هدف ارتقای سطح کیفی و روحی خادمیاران و آشنایی هرچه بیشتر با سیره اهل بیت علیهم السلام بخصوص اخلاق رضوی و کسب معرفت بیشتر و اهتمام به امر خدمت و مخدومین، با حضورخادمیاران، یاوران رضوی، خانواده معظم شهدا، سادات و نمازگزاران درمعیت پرچم متبرک آستان قدس رضوی با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، همخوانی صلوات خاصه امام رضا(ع) پس از اقامه نماز مغرب و عشا درمسجدجامع شهریاربرگزارشد.

حجت الاسلام حسین مهدی زاده به عنوان سخنران ویژه مراسم، پیام امام رضا(ع) خطاب به حضرت عبدالعظیم حسنی را چنین برشمرد: سلام گرم مرا به دوستدارانم برسان و به آنان بگو: در دلهای خویش برای شیطان راهی نگشایند و آنان را به راستگویی در گفتار و ادای امانت و سکوت پرمعنا و ترک درگیری و جدال در کارهای بیهوده و بی فایده فراخوان.

و به صله رحم و رفت و آمد با یکدیگر و رابطه گرم و دوستانه با هم دعوت کن، چرا که این کار باعث تقرب به خدا و من و دیگر اولیاء اوست.

دوستان ما نباید فرصت های گرانبهای زندگی و وقت ارزشمند خود را به دشمنی با یکدیگر تلف کنند. من با خود عهد کرده‌ام که هر کس مرتکب این گونه امور شود یا به یکی از دوستانم و رهروانم خشم کند و به او آسیب رساند از خدا بخواهم که او را به سخت‌ترین کیفر دنیوی مجازات کند و در آخرت نیز اینگونه افراد از زیانکاران خواهند بود.

تلاوت مجلسی قرآن کریم توسط سجاد رضائی، مدیحه سرایی حماسی توسط حسین کیهانی ذاکر اهلبیت(ع)، گرامیداشت حماسه ۹ دی، اهداء جوایز به خادمیاران و یاوران رضوی فعال از ویژه برنامه های این محفل معنوی بود.

انتهای پیام/خبرنگار علی محرابی

به این نوشته امتیاز بدهید!

فاطمه شمس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید