» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی استان تهران » بزرگداشت مقام معلم/میزبانی دانش‌آموزان از خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران 
کانون های خدمت رضوی استان تهران

بزرگداشت مقام معلم/میزبانی دانش‌آموزان از خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران 

۱۴ اردیبهشت ۰۳ 2۰35

مدرسه شاهد پسرانه شهید مسعود علی محمدی که یکی از مدارس محله خانی آبادنو در مقطع متوسطه دوره دوم (متوسطه عمومی-دبیرستان) می باشد، به مناسبت هفته معلم میزبان خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه نوزده بود .

به گزارش آسمانی نیوز، عبدالله آبی پور مسئول کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، در این برنامه خادمیاران در معیت پرچم متبرک امام رضا(علیه السلام)، با حضور در تعدادی از کلاس های درس این مدرسه، در حضور دانش آموزان از معلمان تقدیر کردند.

وی اظهار داشت: تشکر از معلمان در حضور دانش‌آموزان اقدامی بسیار مثبت و موثر است. این اقدام نه تنها به معلمان احساس ارزشمندی و تقدیر می‌دهد، بلکه به دانش‌آموزان نیز یادآوری می‌کند که زحمات و تلاش‌های معلمان برای آموزش و راهنمایی آن‌ها ارزشمند و قابل تقدیر است. این اقدام می‌تواند روحیه معلمان را تقویت کرده و آن‌ها را به ادامه دادن کارشان با انگیزه بیشتر تشویق کند.

آبی پور افزود: همچنین، با ایجاد یک فضای ارتباطی مثبت و دوستانه بین معلمان و دانش‌آموزان، می‌توان احساس همبستگی و ارتباط میان آن دو را تقویت کرد که در نهایت منجر به بهبود کیفیت آموزش و یادگیری می‌شود.

وی در خاتمه بیان کرد: که انجام این برنامه توسط خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، در ایام گرامیداشت معلمان و اساتید، با استقبال خوبی از سوی معلمان و دانش‌آموزان مواجه شد. این اقدامات نشان دهنده توجه و احترام خادمیاران نسبت به نقش حیاتی معلمان در جامعه و تأکید آنها بر ارزش‌های آموزشی و تربیتی است.

انتهای پیام/خبرنگار محمد ساریجلو

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید