» اخبار جدید » تجلیل خادمیاران رضوی منطقه ۶ تهران از کادر درمان و همدلی با بیماران
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

تجلیل خادمیاران رضوی منطقه ۶ تهران از کادر درمان و همدلی با بیماران

۱۵ خرداد ۰۱ 1۰87

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶ تهران،به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت باحضور در بیمارستان امام رضا(ع) ضمن تجلیل از پرستاران و کادر درمان  شاغل در این مرکز درمانی از بیماران بستری در بخشهای مختلف عیادت کردند.

همزمان با دهه کرامت و عطرآگین شدن عطر رضوی در گوشه گوشه شهر، خادمیاران خدمت رضوی منطقه ۶ تهران اقدام مومنانه دیگری انجام داده و در معیت پرچم مطهر رضوی با حضور معاونت فرهنگی اجتماعی شهردار منطقه ۶ تهران به دیدار کادر درمان بیمارستان امام رضا (ع) رفتند و با هدیه های تبرکی امام رضایی از آنها تجلیل و تکریم کردند.

خدامیاران رضوی پس از تجلیل وتکریم کادر درمان به عیادت بیماران بستری دراین بیمارستان رفتند و ضمن دلجویی از آنها، ازخداوند برای بیماران شفای عاجل خواستند.

با اقدام خیرخواهانه خادمیاران رضوی، بیماران از حال و هوای رضوی در دهه کرامت بهره مند شدند و با بوی اسپند و عود دلها را به صحن  و سرای بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) روانه کردند و با چشمهای گریان سلامتی روح و جسمشان طلب کردند.

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶ تهران بمناسبت گرامیداشت دهه کرامت باپیش بینی ۲۵ ویژه برنامه فرهنگی و مذهبی درنقاط مختلف این منطقه ضمن ارائه خدمات رضوی روحیه شادابی و نشاط  معنوی را به یاد ائمه اطهار بوجود می آورند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید