» صفحه اصلی » تشرف به زیارت امام‌ رضا(ع) در مجتمع خدمات رضوی
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

تشرف به زیارت امام‌ رضا(ع) در مجتمع خدمات رضوی

۲۸ اردیبهشت ۰۳ 4۰34

دلدادگان‌ امام رئوف(ع) و آرزومندان پابوسی حرم ملکوتی‌اش در مجتمع خدمات رضوی از زیارت مجازی حرم‌ شاه خراسان بهره‌مند شدند.

به گزارش آسمانی نیوز، حاضران در غرفه کانون خبر و رسانه منطقه ۱۴ در مجتمع خدمات رضوی دقایقی را در حال و هوای حرم‌ نورانی حضرت ثامن الحجج(ع) با امام‌ خود نجوا کردند.

در این رویداد ارزشمند که با همت کانون خبر و رسانه منطقه دارالمومنین و همکاری یکی از خادمیاران‌منطقه ۲۱ صورت پذیرفت، محبان حضرت رضا(ع) لحظاتی هرچند اندک را در هوای حرم نورانی مولایشان سپری و با دل‌هایشان‌ ضریح مطهرش را زیارت کردند.

خادمیاران کانون خبر و رسانه که میزبان زائران حضرت رضا(ع) بودند؛ صحنه‌های بی‌نظیری از عشق و ارادت به محضر ثامن‌الائمه(ع) را به خود دیدند و ثبت کردند.

سالخورده‌هایی که سال‌ها از زیارت بازمانده بودند، با امام خود از دلتنگی و فراق شکایت می‌کردند. نوجوانان زیارت‌نرفته که برای اولین بار کام‌شان با حس زیارت امام هشتم‌ شیرین‌ می‌شد، چنگ در شبکه‌های ضریح انداخته بودند. زنان و مردانی که در زمزمه‌های خود با امام‌شان دردل و طلب حاجت می‌کردند و نونهالانی که مبهوت زیبایی حرم نورانی‌اش شده بودند.

حتی آن‌هایی که به تازگی به پابوسی حضرت مشرف شده بودند یا سفری در پیش داشتند مشتاقانه در صف انتظار زیارت ایستاده بودند.

پایان زیارت همه‌شان اشک‌ شوقی بود که پس از زیارت دیده‌هایشان را تر کرده بود. زائران مجازی که حلاوت یک زیارت واقعی جانانه و تنفس در هوای حرم شاه خراسان را با تمام‌ وجود چشیده و حس کرده بودند، دعای خیرشان را بدرقه راه بانیان این اتفاق دلنشین کردند.

 

انتهای پیام/خبر_خدمت_رضوی_منطقه_۱۴

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید