نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی آسمانی نیوز

توزیع گوشت گرم به نیازمندان منطقه نوزده تهران

به همت خادمیاران کانون وقف و نذر خدمت رضوی منطقه نوزده تهران در راستای ترویج فرهنگ احسان و اطعام نیازمندان، گوشت گرم در سطح منطقه توزیع شد.

به گزارش آسمانی نیوز، از طریق جذب کمک‌های مردمی و مومنانه، توسط کانون وقف و نذر منطقه نوزده تهران تعداد ۲۰بسته یک و نیم کیلوگرمی گوشت گرم گوسفندی تهیه و بصورت بسته‌ بندی شده بین خانواده‌های شهدای فاطمیون و همچنین نیازمندان شناسایی شده در منطقه توزیع شد.

این اقدام مهم، به‌منظور کمک به افراد نیازمند و خانواده‌های آسیب‌پذیر بعد از عید سعید فطر صورت گرفت.
رضا دادخواه مسئول کانون وقف و نذر خادمیاران خدمت رضوی منطقه نوزده تهران اظهار داشت؛ از ذبح یک راس گوسفند به ارزش نقدی یکصد و بیست میلیون ریالی و هزینه غیر نقدی سه میلیون ریالی به منظور ارائه خدمات و هزینه ایاب و ذهاب که توسط بانیان و نیکوکاران اهدا شده بود بسته های یک و نیم کیلویی گوشت گوسفندی تهیه و با توجه به میزان نیاز و درخواست‌های مختلف بین نیازمندان امام رئوف توسط خادمیاران کانون وقف و نذر خدمت رضوی توزیع شد.

وی افزود، هدف این فعالیت ها از سوی خادمیاران رضوی به عنوان نهاد معنوی و امام رضایی، از یک سو ترویج مفاهیم اخلاقی و محبت به هموطنان نیازمند، و از سوی دیگر، حمایت از افراد آسیب‌پذیر و کم‌ بضاعت در سطح منطقه است.

این فعالیت‌ها از سوی خادمیاران رضوی درسایه الطاف امام رئوف، می‌تواند موجب ترویج فضیلت‌های اخلاقی، افزایش همبستگی اجتماعی و کمک به کاهش تفاوت‌های اجتماعی و اقتصادی در جامعه باشد.

انتهای پیام /خبرنگار محمود کیانی

خروج از نسخه موبایل