» اخبار جدید » جشنواره بزرگ غذای سالم در سرای محله بهاران منطقه ۵ برگزار شد
اخبار جدید - جدیدترین اخبار - صفحه اصلی - فرهنگی، هنری

جشنواره بزرگ غذای سالم در سرای محله بهاران منطقه ۵ برگزار شد

۲۲ مهر ۰۳ 4۰22

 

کانون کارآفرینی و اشتغال خدمت رضوی منطقه ۵ تهران برای اولین بار جشنواره غذای سالم را در سرای محله بهاران به مناسبت روز بزرگداشت سالمندان وهفته جهانی غذا دایر کرد.

به گزارش آسمانی نیوز، کانون کارآفرینی و اشتغال خدمت رضوی منطقه ۵ تهران جشنواره غذای سالم را به مناسبت روز سالمند و هفته جهانی غذا، ۲۱ مهرماه ۱۴۰۳ در سرای محله بهاران کوهسار با محوریت غذاهای سالم و سنتی با شعار”غذای سالم، خانواده شاد” دایر کرد و تجربه جدیدی برای بانوان کارآفرین منطقه ثبت شد.

تعداد ۸۰ نفر از در این جشنواره با انواع غذاهای سالم شرکت کردند. بعد از تست غذاها به تمامی شرکت کنندگان هدایایی اهدا شد و به ۳ نفر از افراد برتر و ممتاز در این جشنواره جوایز نفیس اهدا شد.

ترغیب خانواده ها به استفاده از غذای سالم و بهداشتی و پرهیز از غذاهای آماده و فست فود، روی آوردن به استفاده از محصولات ارگانیک برای استفاده در سفره و طبخ غذا از اهداف برگزاری این جشنواره بود.

گفتنی است جشنواره با همکاری کانون کارآفرینی و اشتغال، شهرداری منطقه ۵، ناحیه ٢ شهرداری و سراهای محلات ناحیه ٢ برگزار شد و در کنار ارائه انواع غذاها بانوان کارآفرین به فروش محصولات صنایع دستی پرداختند.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

فاطمه شمس

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×

    با ما در ارتباط باشید