» صفحه اصلی » جشن دهه کرامت در روستای تابعه شهرستان قرچک/جشن ۸ شب ۸ مسجد
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی شهرستانهای استان تهران

جشن دهه کرامت در روستای تابعه شهرستان قرچک/جشن ۸ شب ۸ مسجد

۲۶ اردیبهشت ۰۳ 5۰44

بمناسبت دهه کرامت کانون خدمت رضوی در روستای داودآباد جشن برپا داشت .

به گزارش آسمانی نیوز؛ همزمان با برپایی جشن در سطح شهرستان قرچک یک شب هم به مسجد روستایی اختصاص داده شد.

رضا کریمیان مسئول کانون رسانه و فضای مجازی خدمت رضوی شهرستان قرچک اعلام کرد: امسال برای اولین بار برنامه های دهه کرامت با تشکیل ستاد دهه کرامت و مشارکت تمامی دستگاه‌های دولتی و مسؤلین شهرستانی با ریاست امام جمعه شهرستان حجت الاسلام حجت اله اسماعیلی و دبیر ستاد مجید بیرامی با محوریت دفتر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان اقدام به ارائه برنامه و فعالیت های منسجم در سطح شهرستان کرد.

کریمیان گفت: طبق مصوبات ستاد دهه کرامت مقرر شد در دهه کرامت ۸ شب در ۸ مسجد برنامه جشن برگزار شود که با هماهنگی امور مساجد ۸ مسجد مشخص و معرفی شد، شب اول در مسجد جامع و شبهای بعد در مساجد سطح شهرستان و یک شب هم به مسجد روستایی اختصاص داده شد.
وی ادامه داد: برنامه مسجد حضرت ولیعصر روستای داود آباد شامل سخنرانی، مولودی خوانی، گروه سرود دختران و پسران، میز خدمت رضوی کانون هنر( خطاطی و خوشنویسی) و میز خدمت رضوی مسؤلین که شامل ادارات جهاد کشاورزی، تعاون و رفاه و اداره دامپزشکی و شبکه بهداشت بود به پاسخگویی و ارائه خدمت به مردم روستا کردند.

کریمیان افزود چایخانه حضرت رضا توسط خادمیاران و یاوران رضوی در حیاط مسجد برپا شد و حال و هوای حرم را برای اهالی این روستا تداعی کرد.

انتهای پیام/کانون_خدمت_رضوی_شهرستان _قرچک

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید