» صفحه اصلی » جشن سالروز میلاد امام هادی علیه السلام در سلسله جشن های دهه ولایت
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

جشن سالروز میلاد امام هادی علیه السلام در سلسله جشن های دهه ولایت

۳ تیر ۰۳ 2۰16

 

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران همزمان با سالروز ولادت امام هادی(ع) و جشن ایام عید سعید غدیرخم در محوطه بیرون مسجد جامع امام سجاد(ع) جشن باشکوهی برگزار کردند.

به گزارش آسمانی نیوز، مراسم جشن سالروز میلاد خجسته حضرت هادی (ع) و پنجمین روز از جشن های خیابانی در محوطه بیرون مسجد جامع امام سجاد(ع) برگزار شد.

مراسم با تلاوت قرآن توسط قاری نوجوان آغاز و با مدیحه سرایی مرتضی متشرعی در وصف آقا امیرالمؤمنین(ع) شور و حال خاصی گرفت.

در ادامه گروه سرود بشری از مجموعه تربیتی مسجد جامع باغ فیض با اجرای زیبای سرود آقا علی بن ابیطالب(ع) توجه شرکت کنندگان را به خود جلب کردند، سپس امام جماعت مسجد جامع امام سجاد(ع) حجت الاسلام حجت الله ذاکر به ذکر فضائل و مظلومیت امام علی نقی(ع) پرداخت و‌ همچنین در خصوص عید بزرگ غدیر و ولایت مداری آقا امیرالمؤمنین(ع) و مشارکت حداکثری در مراسمات و جشن های باشکوه و… اشاره کرد. گروه سرود دختران حنانه به اجرای سرود پرداختند و در پایان به شرکت کنندگانی که اسامی آن ها با نام های فاطمه، علی و هادی بود هدایا و به بزرگسالان هم بن خرید اهدا شد.

گفتنی است میز خدمت نقاشی صورت کودکان هم توسط زینب خدایی مسئول کانون هنر و محصولات فرهنگی در حاشیه جشن برپا بود و چهره کودکان به تصاویر مورد علاقه خودشان مزین شد و شادی بیشتری در چهره هایشان نمایان شد.

انتهای پیام/۴/۳

#کانون_خدمت_رضوی_منطقه_۵_تهران

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×

    با ما در ارتباط باشید