» صفحه اصلی » حس ناب زیارت امام رئوف درمیدان آئینی امام حسین (ع)
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استانها

حس ناب زیارت امام رئوف درمیدان آئینی امام حسین (ع)

۱۱ خرداد ۰۳ 4۰40

 

باحضور خادمیاران کانون های خدمت رضوی استان تهران همزمان با برگزاری مراسم هفتم شهدای خدمت ،میدان آئینی امام حسین علیه السلام رنگ و بوی رضوی به خود گرفت.

به گزارش آسمانی نیوز، مراسم هفتم شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و سایر شهدای خدمت در میدان آئینی امام حسین(ع) با حضور هزاران نفر از مردم تهران و با سخنرانی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس‌ شورای اسلامی برگزار شد .

دراین مراسم خادمیاران کانون های خدمت رضوی استان تهران باایجاد ایستگاه های خدمت رسانی ، انتظامات، موذن، پرچم گردانی و برپائی چایخانه پذیرای مردم حاضر در مراسم بودند .

نقاره نوازی قبل از اذان مغرب حس دلنشین حضور در حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام را به حضار منتقل کرد و بعداز نقاره اذان مغرب و مکبری نماز جماعت توسط خادمیار انجام شد .

بعد از پایان نماز جماعت و درابتدای آغاز رسمی برنامه خادمیاران با پرچم متبرک و با خواندن سرود خدمت حال و هوای معنوی خاصی را ایجاد کردند.

شهید رئیسی خستگی را خسته کرد.

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم هفتمین روز عروج شهیدان پرواز اردیبهشت که در میدان امام حسین تهران برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: مهمترین ویژگی شهید رئیسی این بود که مردم را مزاحم فرض نمی‌کرد و آنها را ولی نعمت خود می‌دانست.

وی ادامه داد: مهم‌ترین کار شهید رئیسی این بود که رابطه یک کارگزار با مردم که در تراز انقلاب اسلامی بود را با رفتارش نمایش داد. شهید بهشتی معتقد بود که هیچ حجابی بین مردم و کارگزار نباید باشد و شهید رئیسی نماد آن شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهید رئیسی اجازه داد در هر فرصتی حرف دل مردم شنیده شود. هیچ کسی این ادعا را ندارد که در کار اشکالاتی نیست اما به معنی واقعی شهید رئیسی مردم را ولی نعمت خود می‌دانست.

قالیباف گفت: رهبر انقلاب فرمودند کار برای خدا نه خستگی دارد و نه دلسردی؛ وقتی به زندگی شهید رییسی می‌نگریم متوجه می‌شویم که ایشان خستگی را خسته کرد.

گروه سرود نور دانش در مراسم هفتمین روز عروج «شهیدان پرواز اردیبهشت» اجرایی داشت.

مراسم همراه با شعرخوانی احمد بابایی و مرثیه خوانی حسین سیب‌سرخی، امیر عباسی، محسن عراقی، محمد اسداللهی و سید محمدرضا نوشه‌ور پایان یافت .

 

انتهای پیام/روابط_عمومی_کانون_های_خدمت_رضوی_استان_تهران

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید