» صفحه اصلی » حضور خادمیاران رضوی در درمانگاه شهید فتح الله زاده
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

حضور خادمیاران رضوی در درمانگاه شهید فتح الله زاده

۲۵ اردیبهشت ۰۳ 2۰14

در اقدامی پرفیض، خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه نوزده تهران با حضور در درمانگاه شبانه روزی شهید فتح الله زاده در شهرک شریعتی، ضمن اهداء تبرکات آستان قدس رضوی، به بیماران و کادر درمانی این مرکز روحیه و امید بخشیدند.

به گزارش آسمانی نیوز، براتعلی شعبانی مسئول کانون سلامت خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، برنامه معنوی حضور خادمیاران رضوی در درمانگاه شهید فتح‌الله‌زاده با مداحی و صلوات خاصه و توسل به امام رضا (ع) آغاز شد و فضایی عطرآگین و معنوی در درمانگاه پدید آورد. وی اظهار داشت: خادمیاران رضوی با حضور در بخش‌های مختلف، بسته‌های تبرکات رضوی را به کارکنان و کادر درمانی هدیه دادند.

شعبانی عنوان کرد: در این دیدار، یک قطعه فرش متبرک رضوی نیز به مدیر درمانگاه اهدا شد و از زحمات و تلاش‌های کادر درمانی این مرکز در راستای خدمت به بیماران تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
وی ادامه داد : حضور خادمیاران رضوی و پرچم متبرک امام رضا (ع) در این درمانگاه، شور و اشتیاق وصف‌ناپذیری را در میان بیماران و کادر درمانی ایجاد کرد و لحظات معنوی و روحانی را برای آنها رقم زد.
این اقدام خداپسندانه، بار دیگر نمادی از عشق و ارادت مردم ایران به خاندان عصمت و طهارت و توسل به امام رضا (ع) برای شفای بیماران و رفع مشکلات بود.

انتهای پیام/۲/۲۴
کانون_خدمت_رضوی_منطقه نوزده تهران

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید