نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی آسمانی نیوز

حضور متفاوت خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران در مراسم اهتزاز بزرگترین پرچم رضوی

در مراسم اهتزاز بزرگترین پرچم رضوی که همزمان با آغاز دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد تهران برگزار شد، خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران حضور متفاوتی داشتند.

به گزارش آسمانی نیوز، خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران با حمل پرچمی که بر روی آن عکس جمعی از فرماندهان شهید نقش بسته بود و جمله “با این ستاره ها می توان راه را پیدا کرد” با خط درشت بر آن نوشته شده بود، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ارادت خود را به امام رضا (ع) و خاندان اهل بیت (ع) نشان دادند.

عبدالله آبی پور مسئول کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه نوزده تهران گفت : حضور پرچم شهدا در کنار پرچم سبز رضوی، نشان از پیوند ناگسستنی بین این دو پرچم داشت و گویی شهدا نیز در این مراسم حضور داشتند و نظاره‌گر عشق و ارادت مردم به امام رضا (ع) بودند.

وی افزود : حضور خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران با این پرچم ابتکاری، جلوه ای خاص به این مراسم معنوی بخشید و مورد استقبال حاضرین قرار گرفت و یاد و خاطره شهدا را در دل حاضران زنده کرد. این حضور، تجلی ارادت خادمیاران رضوی به امام رضا (ع) و شهدا بود.

پایان پیام/ کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران

خروج از نسخه موبایل