نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی آسمانی نیوز

حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان ملارد 

کاروان زیر سایه خورشید با مشارکت دفتر خدمت رضوی شهرستان ملارد در برخی اداره‌ها و نهادهای خدماتی این شهرستان حضور یافتند.

به گزارش آسمانی  نیوز، در دهه کرامت رضوی و در آستانه میلاد امام‌ رضا(ع)؛ دلدادگان‌ آن حضرت در شهرستان ملارد از حضور خدام حریم رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید و زیارت پرچم‌ متبرک حرم ثامن‌الحجج(ع) بهره‌مند شدند.

خادمان  آستان مقدس رضوی با حضور در شهرستان‌ ملارد در معیت بیرق سبز و نورانی حضرت شمس‌الشموس و با اجرای آیین‌ معنوی پرچم‌گردانی دل‌های شیفتگان حضرتش را در فرمانداری شهرستان ملارد، بیمارستان شهدای سلامت، موسسه نگهداری ادیب و مرکز نگهداری سالمندان جهاندیدگان روانه صحن و سرای ملکوتی سلطان خراسان و به حاضران تبرکات رضوی اهدا کردند.

قابل ذکر است خادمان آستان قدس رضوی در قالب کاروان «زیر سایه خورشید» هر ساله در دهه کرامت، که از اول ماه ذی‌ القعده مصادف با سالروز میلاد حضرت معصومه(س) آغاز می‌شود و تا ۱۱ ذی‌ القعده همزمان با سالروز میلاد ولی نعمت ایرانیان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) ادامه دارد، در معیت پرچم متبرک و با هدف گسترش فرهنگ زیارت از راه دور در نقاط مختلف ایران‌ اسلامی حضور می‌یابند و فضای کشور را به عطر خوش حریم رضوی معطر می‌کنند.

 

انتهای پیام/کانون_خدمت_رضوی_شهرستان_ملارد

خروج از نسخه موبایل