» صفحه اصلی » خادمیاران رضوی ، عطر کرامت را در چهار مدرسه دیگر منطقه نوزده تهران پراکندند
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

خادمیاران رضوی ، عطر کرامت را در چهار مدرسه دیگر منطقه نوزده تهران پراکندند

۲۶ اردیبهشت ۰۳ 3۰20

حضور پرشور خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، در معیت پرچم متبرک امام رضا (ع) در چهار مدرسه این منطقه، فضایی آکنده از معنویت را برای دانش‌آموزان رقم زد.

به گزارش آسمانی نیوز، این برنامه های معنوی که توسط کانون تعلیم و تربیت و کانون کتابخوانی خدمت رضوی منطقه نوزده تهران برگزار شد، شور و اشتیاق وصف‌ناپذیری را در میان دانش‌آموزان مدارس پسرانه شهید امامی، شهید صادقی و دخترانه نوتاش و مهر و فرهنگ ایجاد کرد.

فاطمه پوربافرانی مسئول کانون تعلیم و تربیت خدمت رضوی منطقه نوزده تهران درباره این برنامه ها چنین اظهار داشت : خادمیاران نوای دلنشین صلوات خاصه را در فضا پراکندند و دانش‌آموزان با چشمانی اشکبار و دلی سرشار از ارادت، به امام رضا (ع) متوسل شدند.

وی افزود: در این برنامه‌ها، علاوه بر مداحی و سخنرانی، برنامه‌های متنوع فرهنگی و تربیتی نیز برای دانش‌آموزان اجرا شد و علاوه بر توزیع تبرکات رضوی ، به رسم یادبود، یک قطعه فرش متبرک به مدارس اهدا گردید.

پوربافرانی در پایان گفت: حضور خادمیاران رضوی و پرچم متبرک امام رضا (ع) در مدارس، فرصتی ارزشمند برای دانش‌آموزان بود تا با فرهنگ رضوی و آموزه‌های نورانی اهل بیت (ع) بیشتر آشنا شوند و دل‌هایشان را به نور معنویت و توسل به امام رضا (ع) روشن کنند.

انتهای پیام/ کانون_خدمت_رضوی_منطقه_نوزده_تهران

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید