نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی آسمانی نیوز

خادمیاران رضوی منطقه هجده میزبان روزه داران شدند

خادمیاران رضوی منطقه هجده در سومین روز از ماه مبارک رمضان، باکمک خیرین و بانیان خیر سفره‌های افطاری را در آستان مقدس امامزاده ابوالحسن(ع) پهن کردند .

به گزارش آسمانی نیوز ، خادمیاران کانون‌ های خدمت رضوی منطقه هجده در سومین روز از ماه مبارک رمضان درآستان مقدس امامزاده ابوالحسن(ع) سفره افطاری پهن کرده و از دویست نفر از شیعیان پاکستانی روزه دار پذیرایی کردند.

سید رضا منصوری پور مقدم جانشین کانون خدمت رضوی منطقه هجده ضمن تبریک حلول بهار معنویت و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این سنت حسنه هر ساله در سطح منطقه به صورت افطاری ساده برگزار و با اقلامی مانند نان، پنیر، سبزی، خرما به همراه شام از روزه‌داران پذیرای می‌شود و امسال نیز این سنت تا پایان ماه رمضان اجرا خواهد شد.

وی افزود: کانون خدمت رضوی منطقه هجده با همت خادمیاران و یاوران رضوی و با همکاری بانیان و خیرین همه روزه در یکی از مساجد یا امامزادگان منطقه افطار تدارک دیده و اهالی منطقه هجده می توانند از سفره کرامت اهل بیت(ع) متنعم شوند.

جانشین کانون خدمت منطقه هجده ادامه داد: هزینه‌های تدارک و تهیه این افطاری که با کمک مردم و خیرین تامین می شود که حدود دویست میلیون ریال برای هر شب برآورد شده است و گسترش این سنت حسنه از اهداف مورد توجه کانون خدمت رضوی منطقه هجده خواهد بود.

وی در انتها افزود: از دیگر برنامه های کانون خدمت رضوی منطقه هجده می توان به جز خوانی و قرائت روزانه قرآن و همچنین تقدیر از چهار روزه اولی در هر روز اشاره کرد.

انتهای پیام/ خبرنگار علی نبوی راد

خروج از نسخه موبایل