نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی آسمانی نیوز

خادمیاران و یاوران رضوی کانون بانوان و خانواده منطقه ۱۴ با حضور در بیمارستان مردم با بانوان بستری در این‌ مرکز درمانی ملاقات کردند.

به گزارش آسمانی نیوز، طیبه صفری مسئول کانون بانوان و خانواده منطقه دارالمومنین گفت: اعضای کانون با عنایت امام رئوف(ع) و طبق رسم پسندیده هرساله خود در روز ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) به دیدار بانوان بستری در بیمارستان مردم رفتند و با حضور خود حال و هوای آن‌ها را برای لحظاتی منور به نور وجود مقدس حضرت ثامن‌الحجج(ع) کردند.

وی با اشاره به انجام‌ هماهنگی‌های لازم‌ با بیمارستان مردم‌ برای اجرای این‌ سنت خداپسندانه افزود: دهه کرامت این بازدید با هماهنگی بیمارستان مردم واقع در منطقه ۱۴ انجام شد و سفیران امام‌ مهربانی از بانوان بستری در بخش بانوان عیادت و با اجرای آئین پرچم‌گردانی فضایی نورانی و امام رضایی بر این بخش حاکم کردند.

صفری در ادامه با بیان‌ اینکه دهه کرامت فرصت بسیار بی‌نظیری برای رواج‌ یاد حضرت رضا(ع) و زنده‌کردن سنت‌های مومنانه در جامعه است؛ اظهار داشت: خادمیاران در این دیدار معنوی، که با استقبال حاضران در بخش روبه‌رو شد، ضمن تبریک آغاز دهه پرنور کرامت و میلاد کریمه اهل بیت(س)، تبرکات رضوی را تقدیم‌ بیماران و از درگاه خداوند متعال برای آن‌های آرزوی بهبودی و شفای عاجل کردند.

وی گفت: همچنین با موافقت و همراهی کادر درمان بیمارستان از بیماران بخش مراقبت‌های ویژه قلبی سی‌.سی.یو هم عیادت به عمل آمد. همچنین از پرسنل بخش مراقبت‌های ویژه آ‌ی.سی.یو هم با اهدای تبرکات رضوی تقدیر شد.

مسئول کانون بانوان و خانواده در پایان با تاکید بر اثر بی‌نظیر این دیدار بر روحیه بیماران و کادر شریف درمان به‌ویژه در معیت پرچم حریم رضوی تصریح کرد: در این رویداد ارزشمند حال و هوای امام رضایی غیر قابل وصفی در میان بیماران و پرسنل شکل گرفت شد و بیماران و پرسنل بیمارستان مردم از حضور خادمیاران قدردانی کردند.
انتهای پیام/ کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۴

خروج از نسخه موبایل