» صفحه اصلی » دختر ماه/ بر سجاده خواهم نشست با یاد امام مهربانی‌ها
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

دختر ماه/ بر سجاده خواهم نشست با یاد امام مهربانی‌ها

۲۷ بهمن ۰۲ 2۰48

خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی منطقه۵ تهران در جشن تشرف به سن تکلیف دختر ماه شرکت کردند.

به گزارش آسمانی نیوز، شهناز سیفی مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی منطقه ۵ تهران گفت: طبق هماهنگی های انجام شده با امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی استان تهران و معرفی دختران نوتکلیف منطقه ۵، جمعی از خادمیاران در جشن دختر نوتکلیف شرکت کردند.

وی اظهار داشت:همه دختران زیبای این دیار به این میهمانی گسترده دعوت هستند. آن‌ها با پا گذاشتن به نه‌سالگی زیر سایه امام‌رضا (ع) به این طرح فراخوانده می‌‎شوند تا رشد معرفتی خود را در مرحله‌ای جدید از زندگی تجربه کنند. «دختر ماه» یک رویداد ملی است؛ رویدادی مشابه یک اردوی مفرح و آموزنده که به‌همت مرکز امور بانوان‌وخانواده بنیاد کرامت رضوی آستان‌قدس برپا می‌شود.

سیفی افزود: این برنامه در سطح ۳۱ استان ایران پهناور دایر است و همه دختران این سن، طعم مهربانی امام‌رضا (ع) را می‌چشند وشناسایی دختران نه‌ساله، نخستین گام طرح «دختر ماه» است؛ طرحی که از سال ۱۳۹۸ آغاز شده است و تاکنون دختران زیادی دوره‌های آموزشی و تربیتی آن را گذرانده‌اند.

وی عنوان کرد:جشن تکلیف دختران ماه با حضور خادمیاران رضوی با هماهنگی دبیرخانه خدمت رضوی در منزل دختر نوتکلیف با اهدای بسته هایل اهدایی در فضای معنوی خاصی انجام می شود.

مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی بیان کرد: بسته ها شامل چادر، کیف، جانماز، سجاده، کتاب، بسته متبرک، کارت هدیه و پیام تبریک تولیت آستان‌قدس‌رضوی همراه با اقلامی مانند بادکنک، شیرینی و شکلات است که تقدیم دختر نوتکلیف شد.

وی در ادامه به سخنرانی حجت‌الاسلام مجتبی معلمی در راستای رسیدن به سن تکلیف و جایگاه دختران نوتکلیف و مداحی عباس شریفی مهر مسئول کانون تبلیغ دینی و مداحی اشاره کرد و گفت: با مداحی و قرائت صلوات خاصه امام رضا علیه‌السلام اشک از چشمان دختر ماه و خانواده اش جاری شد و از امام رئوف بابت این مهربانی تشکر و برای اولین بار سجده شکر به جا آورد و با پرودگار راز و نیاز کرد…..

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

فاطمه شمس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید