» صفحه اصلی » دیدار مدیرکانون های خدمت رضوی استان تهران با خانواده معظم شهدای سادات درشهرستان شهریار
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی شهرستانهای استان تهران

دیدار مدیرکانون های خدمت رضوی استان تهران با خانواده معظم شهدای سادات درشهرستان شهریار

۷ تیر ۰۳ 4۰23

صفرعلی براتلو مدیرکانون های خدمت رضوی استان تهران به مناسبت فرارسیدن عیدسعید غدیرخم و پاسداشت دهه امامت و ولایت با خانواده معظم شهیدان دفاع مقدس سیدعلی،سیدمحمد وسیدمحمود اینانلو در شهرستان شهریار دیدار کردند.

به گزارش آسمانی نیوز، صفرعلی براتلو مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران، حجت الاسلام علی سلامت بخش دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان شهریار، حسین آژند مسئول کانون ایثار و شهادت و جمعی از خادمیاران در معیت پرچم متبرک آستان قدس رضوی و قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) با خانواده معظم شهیدان اینانلو دیدار و از ایثارگری های آنان تکریم و تجلیل کردند.

صفرعلی براتلو مدیرکانون های خدمت رضوی استان تهران با عرض تبریک به مناسبت عید سعیدغدیر خم و دهه امامت و ولایت در جریان دیدار با خانواده معظم شهیدان اینانلو افزود:

خداوند بزرگ را شاکریم که درآستانه عیدسعیدغدیرخم توفیق و افتخار بزرگی نصیبمان شد تا در معیت پرچم متبرک آستان قدس رضوی در منزل خانواده معظم شهیدان اینانلو که یک خانواده زلال، پاک و ولایی هستند حضور یابیم.

حضرت امام رضا(ع) مثل خورشید می درخشد، همه مشکلات با توجهات خاصه ایشان برطرف می شود.

امروز شاهد تحولات عظیمی درجهان هستیم که مردم و دانشجویان بسیاری از کشورهای غربی نمادهای محور مقاومت را فریادمی زنند، اینها همه با عنایات خاصه امام رضا(ع) و به برکت خون شهدا و ایثارگری های خانواده معظم شهیدان است.

خانواده معظم شهیدان اینانلو ضمن عرض خیرمقدم به بیان خاطرات و کرامات شهیدان اینانلو اشاره کردند و افزودند: وقتی آخرهفته برای قرائت فاتحه بر سرمزارشهدا به آستان مقدس بی بی سکینه(س) می روند، مشاهده می کنند که زائران زیادی برسرمزارشهیدان اینانلو حضوردارندوطلب حاجت می کنند.

شهیدسیدمحمود اینانلو متولدسال ۱۳۴۷ درتاریخ ۱۳۶۲/۰۸/۱۳ در جبهه های غرب ودرعملیات والفجر۴ به درجه رفیع شهادت نائل شد، مدتی پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸، پیکرسید محمود در عملیات تفحص به دست آمد.

شهیدسیدمحمداینانلومتولدسال ۱۳۴۳ به عنوان فرزندارشدخانواده درتاریخ ۱۳۶۳/۱۱/۰۲درمنطقه هورالعظیم و درعملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید سیدعلی اینانلو متولدسال ۱۳۱۱ پدربزرگوارشهیدان، سیدمحمدوسیدمحمود اینانلو ازفعالان پشتیبانی جبهه و جنگ در شهریار بود، پس از شهادت فرزندانش از پای ننشست و سرانجام در ۲۵ مهرسال ۱۳۶۵ درجبهه های جنگ به درجه رفیع شهادت نائل شد و به فرزندان شهیدش پیوست.

مزارِ مطهرشهیدان اینانلو در آستان مقدسه امامزاده «بی‌بی سکینه( س) قراردارد.

گفتنی است، مدیحه سرایی و اقامه روضه توسط مداح اهل بیت، اهدای هدایا و متبرکات رضوی از ویژه برنامه‌های دیدار صمیمانه مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران با خانواده معظم شهیدان والامقام اینانلو بود.

انتهای پیام/ کانون_خدمت_رضوی_شهرستان_شهریار

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید