» تکنولوژی » رشد ۴۰۰ درصدی بخش محصولات سوپرمارکتی دیجی کالا چگونه حاصل شد؟
تکنولوژی

رشد ۴۰۰ درصدی بخش محصولات سوپرمارکتی دیجی کالا چگونه حاصل شد؟

21 شهریور 00 4۰20

رشد ۴۰۰ درصدی بخش محصولات سوپرمارکتی دیجی کالا چگونه حاصل شد؟

بخش FMCG دیجی‌کالا با افزایش تقاضا و تغییر برخی فرایندها در یک سال به رشد ۴۰۰ درصدی رسید. بخش عملیات دیجی‌کالا چه اقداماتی برای تحقق این رشد انجام داده است؟

مقاله اصلی

به این نوشته امتیاز بدهید!

aadmin

  • ×

    با ما در ارتباط باشید