» صفحه اصلی » سنت حسنه قربانی کردن در روز عید بندگی/ قربانی ۹۵ راس گوسفند و خروس
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

سنت حسنه قربانی کردن در روز عید بندگی/ قربانی ۹۵ راس گوسفند و خروس

۲۹ خرداد ۰۳ 3۰25

خادمیاران رضوی منطقه ۵تهران با کمک خیرین در روز عید قربان با ذبح گوسفند وتوزیع گوشت در کنار نیازمندان بودند.

به گزارش آسمانی نیوز، وحید ابراهیم یزدی دبیر کانون خدمت رضوی منطقه۵ تهران با تبریک عید بندگی و آغاز دهه ولایت گفت:قربانی کردن نمادی از قطع دلبستگی و وابستگی ها و جلوه ای از ایثار مال و جان در راه محبوب واقعی و رضای خداوند متعال است . آنچه که از قربانی کردن و رسیدن به مقام قرب الهی به وسیله ذبح گوسفند، لحاظ شده است قطع علقه های روحی و مالی است که باعث تقوای قلب و طهارت نفس می شود.

وی افزود: خادمیاران رضوی همه ساله در عید قربان گوشت‌های قربانی اهدایی از سوی خیران و نیکوکاران منطقه را بین مددجویان تحت پوشش و افراد نیازمند توزیع می‌کنند که امسال این کار خداپسندانه در قالب پویش ملی نذر قربانی اجرا شد.

یزدی عنوان کرد: کانون های محله ای با همراهی خیران توانستند در این اقدام خیرخواهانه سهیم باشند، کانون محله ای بنیاد حدیث بندگی با همکاری کانون جهادی ۲۰ راس گوسفند، کانون محله ای مسجد حضرت حجت بن الحسن العسکری(عج) ۹ راس، کانون محله‌ای مسجد جامع امام علی علیه‌السلام شهران ۱۰ راس گوسفند، کانون محله‌ای مسجد جامع باغ فیض ۴ راس گوسفند، و ۵۰ عدد خروس و کانون محله ای خدمت رضوی منطقه نیز ۲ راس گوسفند قربانی و گوشت ها بعد از بسته بندی بین نیازمندان تحت پوشش توزیع شد.

وی با تجلیل از مشارکت خیران در این پویش بیان کرد: جمعا ۴۵ راس گوسفند و ۵۰ خروس در روز عید قربان ذبح و برای توزیع بین نیازمندان اهدا شد که افزون بر هفت میلیارد و دویست و پنجاه میلیون ریال هزینه شد.

انتهای پیام/۳/۲۹

#کانون_خدمت_رضوی_منطقه_۵_تهران

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×

    با ما در ارتباط باشید