نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی آسمانی نیوز

شمیم روح‌نواز پرچم متبرک رضوی بر سر مزار شهید علیرضا امیری

همزمان با دهه کرامت و در سالروز تولد شهید علیرضا امیری، شمیم روح‌نواز پرچم‌ بارگاه نورانی حضرت ثامن‌الائمه مزار شهید را عطرآگین کرد.

به گزارش آسمانی نیوز، محمدعلی شیخ محمدی مسئول کانون ایثار و شهادت منطقه ۲۱ تهران گفت: به مناسبت دهه کرامت در سالروز تولد شهید علیرضا امیری جمعی از خادمیاران رضوی و مردم شهیدپرور منطقه ۲۱ بر سر مزار شهید والامقام علیرضا امیری در قطعه شهدای بهشت زهرا(س) حاضر شدند و از خانواده ایشان تجلیل کردند.

وی در ادامه با اشاره به اجرای آیین پرچم‌گردانی از سوی خادمیاران افزود: پرچم‌ متبرک حرم رضوی به این محفل پرشور و معنوی حال و هوای امام رضایی بخشید و با زمزمه صلوات خاصه امام رضا(ع) عطر حرم شاه خراسان در همه‌جا جاری شد.

شیخ محمدی در توضیحات تکمیلی گفت: در این مراسم، که با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری منطقه و با حضور مادر شهید برگزار شد، حاضران از برنامه‌هایی همچون مولودی‌خوانی در مدح حضرت رضا(ع) و اجرای گروه سرود دختران بهره‌مند شدند و در پایان طعم شیرین کیک تولد شهید امیری به کام میهمانان نشست.

گفتنی است، شهید علیرضا امیری متولد ۱۳۴۸ از شهدای دفاع مقدس بود که به عنوان بسیجی در‌ جبهه حضور یافت و در سن ۱۷ سالگی در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/
کانون_خدمت_رضوی_منطقه_۲۱

خروج از نسخه موبایل