نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی آسمانی نیوز

ظهور و بروز توانمندی های یاوران رضوی در دهه کرامت / منطقه ۲۱

یاوران رضوی از تمام ظرفیت ها و توانمندی های خود در جهت انجام فعالیت های دهه کرامت استفاده کردند.

به گزارش آسمانی نیوز، سمیرا شکریان مسئول کانون شعر و ادب خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران گفت: یاوران رضوی گروه شعر و ادب رضوی منطقه از تمام ظرفیت های مالی و توانمندی های هنری، علمی و… خود در جهت کمک به انجام هرچه بهتر فعالیت های دهه کرامت استفاده کردند.

وی با اشاره به اینکه دهه کرامت فرصتی است برای عاشقان امام رئوف تا از هیچ کمکی در انجام هرچه بهتر فعالیت های دهه کرامت دریغ نکنند گفت: یاوران رضوی گروه شعر وادب از تمام ظرفیت ها و توانمندی های خود برای نشان دادن عشق و ارادت به حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و امام رضا علیه السلام استفاده کردند.

شکریان در ادامه عنوان کرد: این فعالیت های ریز و درشت در جایگاه خود ارزشمند است. از جمله این فعالیت ها می توان به کمک های مالی، تولید محتوای ادبی برای فضای مجازی، سرایش شعر آیینی، تولید ۲۳۰ پیکسل دخترانه با نمد، تهیه روسری و پارچه برای گروه سرود دختران، اختصاص اتوبوس رایگان برای سفر زیارتی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، طراحی استیکرهای تبریک ایام دهه کرامت در فضای مجازی و … اشاره کرد.

وی همچنین گفت: تعدادی از دبیران و دختران دانشجو برای برگزاری کلاسهای تقویتی و رفع اشکال دروس عربی، ریاضی، فارسی و زبان فارسی و… در ایام امتحانات، ویژه دانش آموزان نیازمند اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/ کانون های خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران

خروج از نسخه موبایل