» صفحه اصلی » قربانی کردن ۲۰ راس گوسفند در روز عید قربان،عید بندگی و دلدادگی 
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

قربانی کردن ۲۰ راس گوسفند در روز عید قربان،عید بندگی و دلدادگی 

۶ تیر ۰۳ 2۰14

همزمان با عید سعید قربان، کانون خدمت رضوی منطقه هجده به همراهی خیّرین محله ای، اقدام به ذبح ۲۰ راس گوسفند کردند .

 

به گزارش آسمانی آنلاین،کانون رضوی منطقه ۱۸ تهران با کمک و همراهی خیرین منطقه، در روز عید قربان، عید بندگی و دلدادگی‏، ۲۰ راس گوسفند را جهت توزیع بین نیازمندان و نیز موکب کانون در مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر، ذبح و قربانی کردند.

سید رضا منصوری پور مقدم با بیان خبر گفت: بحمدالله، با همت کانون خدمت رضوی منطقه هجده و مشارکت خیرین، مرحله اول ذبح قربانی در روز عید قربان انجام و

همزمان با عید سعید قربان، کانون خدمت رضوی منطقه هجده به همراهی خیّرین محله ای، اقدام به ذبح ۲۰ راس گوسفند کردند .

به گزارش آستان نیوز از تهران،کانون رضوی منطقه ۱۸ تهران با کمک و همراهی خیرین منطقه، در روز عید قربان، عید بندگی و دلدادگی‏، ۲۰ راس گوسفند را جهت توزیع بین نیازمندان و نیز موکب کانون در مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر، ذبح و قربانی کردند.

سید رضا منصوری پور مقدم با بیان خبر گفت: بحمدالله، با همت کانون خدمت رضوی منطقه هجده و مشارکت خیرین، مرحله اول ذبح قربانی در روز عید قربان انجام و به محرومان منطقه توزیع شد.

وی در ادامه افزود: علاوه بر توزیع گوشت متبرک بین محرومان و مستضعفان، بخشی از گوشت حاصل از نذورات قربانی جهت طبخ غذای موکب مهمانی غدیر اختصاص داده خواهد شد.

لازم بذکر است در سال گذشته، کانون خدمت رضوی منطقه ۱۸ با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی جنوب غرب تهران و گروه جهادی شهید حسین معز غلامی،در مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر، ۱۱۰ دیگ غذای گرم برای شرکت کنندگان در این راهپیمایی طبخ کردند.

انتهای پیام /کانون_خدمت_رضوی_منطقه_۱۸_تهران

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×

    با ما در ارتباط باشید