» صفحه اصلی » قلب مهربان/حضور متفاوت خادمیار رضوی منطقه ۵تهران در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

قلب مهربان/حضور متفاوت خادمیار رضوی منطقه ۵تهران در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

۱۴ خرداد ۰۳ 5۰56

 

خادمیار کانون کارآفرینی و اشتغال خدمت رضوی منطقه ۵تهران با حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خدمتی به یادماندنی را در خاطره ها ثبت کرد. 

به گزارش آسمانی نیوز، زیبایی مهربانی‌کردن در این است که قبل از دیگران، خود شما را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. حس خوشایندی خواهید داشت که ناشی از خوشحالی و رضایت افرادی است که به آنها کمک کرده‌اید.

سید محمد نوشه ور خادمیاری از کانون‌ کارآفرینی و اشتغال خدمت رضوی منطقه۵ تهران که حضوری متفاوت و موثر در مراسمات دارد.

وی از ساعت ۵:۳۰ صبح قبل از شروع مراسم سی‌وپنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) از حرم شاه عبدالعظیم حسنی تا حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی در میان مردم حاضر شد و به رفع مشکلات آنها پرداخت.

تعمیر ویلچر، کالسکه و دوچرخه خدماتی بود که خادمیار زیر سایه شمس الشموس انجام داد و لبخند مراجعه کنندگان هنگام ترک محل نشانگر رضایتشان از این خدمت و مهربانی بود.

سید محمد نوشه ور اظهارداشت: هرسال از ستاد مرکزی ارتحال امام خمینی(ره) جهت تعمیرات ویلچر بخش میهمانان ویژه جانبازان و خانواده شهدا از بنده دعوت می شود و با هماهنگی امسال از طرف کانون خدمت رضوی در این مراسم حضور داشتم.

وی عنوان کرد: گروهی از معلولان و تیم دوچرخه‌سواران در مسیر منتهی به حرم از ادامه مسیر بازمانده بودند که برای کمک اعزام شدم‌.

نوشه ور اعلام کرد: تعداد ۳۷ ویلچر، ۶۰ کالسکه سرویس و تعمیر و به تیم دوچرخه‌سواران از حرم تا حرم نیز سرویس دهی شد.

انتهای پیام/۳/۱۴

#کانون_خدمت_رضوی_منطقه_۵_تهران

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

فاطمه شمس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید