» اخبار جدید » مسئول موکب خدام‌الرضا(ع) منطقه۵ تهران خبر داد: اسکان و پذیرایی ۵۰۰۰ زائر در موکب خدام‌الرضا(ع) در کربلا
اخبار جدید - تهران - جدیدترین اخبار - صفحه اصلی

مسئول موکب خدام‌الرضا(ع) منطقه۵ تهران خبر داد: اسکان و پذیرایی ۵۰۰۰ زائر در موکب خدام‌الرضا(ع) در کربلا

۲۳ مرداد ۰۳ 4۰41

موکب خدام‌الرضا(ع) در سومین سال متوالی توفیق میزبانی از زائران اربعین حسینی را در شهر کربلا دارد.
به گزارش آسمانی نیوز: وحید ابراهیم یزدی مسئول موکب خدام‌الرضا(ع) و دبیر کانون خدمت رضوی منطقه۵ تهران ضمن اشاره به توفیقی که نصیب خادمان موکب شد که در سومین سال متوالی پذیرای عاشقان و زائران امام حسین(ع) در شهر مقدس کربلا باشند، اظهارداشت: بعد از جلسات و هماهنگی های انجام شده در کشور عراق موکب خدام‌الرضا(ع) برای پذیرایی از زوار حسینی در کربلا، تاسیس شده و از ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ هزار متری حرم مطهر حضرت عباس(ع) میزبان زائران خواهد بود.
اسکان ۵۰۰۰ نفر شب
وحید ابراهیم یزدی با بیان اینکه اعضای هیئت بیشتر از خادمیاران و یاوران رضوی هستند، گفت: موکب سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۴۰۰ نفر شب، سال ۱۴۰۲ بیش از ۳هزار نفر شب و امسال با عنایت حضرت سیدالشهدا(ع) و ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با تقویت و توسعه موکب میزبان ۵۰۰۰ نفر شب خواهد بود.
مسئول موکب خدام‌الرضا(ع) تصریح کرد: این موکب روزانه با پخت بیش از ۱۵۰۰ وعده غذایی در سه وعده از زائران پذیرایی می‌کند؛ همچنین ایستگاه صلواتی، رخت‌شورخانه، حلقه های گفتگو، قرآنی و مهد کودک نیز درموکب برپا می‌شود.
یزدی اظهارداشت: برپایی نمازجماعت، برگزاری مراسمات مختلف فرهنگی و برگزاری مراسمات عزاداری و سینه زنی توسط خادمیاران کانون تبلیغ دینی از دیگر برنامه‌های موکب است که از قبل پیش‌بینی شده است.

وی افزود: همچنین با توجه به گرمای هوا تلاش شد ظرفیت‌ها و امکاناتی را برای آب‌سردکن و وسایل سرمایشی تهیه و به کشور عراق منتقل کنیم که روز ۱۸ مردادماه ۱۴۰۳ یک کانتینر و پنج کامیون از اقلام اهدایی و لوازم مصرفی راهی شهر کربلا شد.
یزدی در ادامه گفت: از ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ خادمان جهت برپایی و آماده‌سازی موکب اعزام و از ۲۷ مرداد تا ۴ شهریور ۱۴۰۳ میزبان زائران خواهند بود.
کمک به موکب اربعین خدام‌الرضا(ع) جهت تهیه اقلام مصرفی و سهیم شدن در ثواب پذیرایی از زائران اربعین حسینی از طریق واریز به شماره کارت:
۶۱۰۴۳۳۷۶۵۷۹۵۲۸۸۱
، شماره حساب:
۸۱۳۰۲۲۱۲۸۱
و شماره شبا:
IR780120020000008130221281
به نام نذورات آستان قدس رضوی و با شناسه واریز فعالیت‌های اجرایی اربعین حسینی
۸۰۱۰۱۰۵۵۰۶۱۰۱۱۲۱
امکان پذیر خواهد بود.
انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

فاطمه شمس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید