» اجتماعی » مسابقه عروسک قشنگ من با هدف ترویج عفاف و حجاب در کودکان و نوجوانان برگزار شد.
اجتماعی - اخبار جدید - جدیدترین اخبار - صفحه اصلی - فرهنگی - فرهنگی،هنری - کانون های خدمت رضوی کشور

مسابقه عروسک قشنگ من با هدف ترویج عفاف و حجاب در کودکان و نوجوانان برگزار شد.

۲۹ خرداد ۰۳ 3۰27

 

به گزارش آسمانی نیوز ، محمد سعید باقری، مسئول کانون هنر و محصولات فرهنگی منطقه بیست و یک گفت: مسابقه عروسک قشنگ من طی چند سال گذشته در مراسمات مختلف با هدف آشنایی کودکان با مبحث عفاف و حجاب و فرهنگ سازی نرم و مأنوس شدن آن ها با این موضوع برگزار می شود.
باقری گفت : امسال این مسابقه در دهه کرامت در چند برنامه از جمله نمایشگاه کتاب واقع در مصلای تهران ، مسجد جامع تهرانسر و چند میز خدمت در جشنهای مختلف دهه کرامت برگزار شد. افراد زیادی در این مسابقه شرکت کردند و آثار خود را به شماره دبیرخانه ارسال کردند که از بین آنها سی و پنج اثر به عنوان اثر برگزیده انتخاب شدند و در بخش داوری یازده اثر که از لحاظ دقت و خلاقیت در درجه بالاتری قرار داشتند شایسته تقدیر شناخته شده و جوایز ویژه ای به ایشان اهدا گردید.
باقری اضافه کرد: جهت ایجاد انگیزه بین شرکت کنندگان به افرادی که برگزیده شناخته شدند و به مرحله داوری راه پیدا کردند هدایای نفیس و تبرکی علی بن موسی الرضا (ع) اهدا گردید.
وی افزود : تعداد سی و پنج بسته هدیه و تبرکی جهت ارسال به شرکت کنندگان آماده سازی گردید.هر بسته شامل یک هدیه فرهنگی یک هدیه مذهبی و پک تبرکی که شامل گلاب و نمک و نبات بود.
در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب که هدف اصلی این مسابقه بود در جوایز دختر خانم ها هدایایی مرتبط به حجاب و در تمام بسته ها جهت ترویج کتاب خوانی یک عدد کتاب نیز تدارک دیده شد.

جوایز این مسابقه همزمان با عید سعید قربان با هماهنگی بین شرکت کنندگان در مسجد جامع تهرانسر تحویل برگزیدگان گردید و تعدادی از هدایا به آدرس منزل ایشان ارسال گردید.
باقری خاطرنشان کرد: این مسابقه با همت کانون هنر و محصولات فرهنگی منطقه بیست و یک و تلاش یاوران رضوی و خادم یاران منطقه صورت گرفت و هدایای این مسابقه توسط خیرین تهیه گردید.اهدای جوایز مسابقه عروسک قشنگ من در منطقه ۲۱

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

سعید باقری /عکاس کانون خدمت رضوی

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×

    با ما در ارتباط باشید