» صفحه اصلی » مشاوره رضوی گرامیداشت شهدای خدمت
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

مشاوره رضوی گرامیداشت شهدای خدمت

۹ خرداد ۰۳ 5۰58

برپایی میزهای مشاوره با موضوع خانواده و فرزنددرمسجد رحمانی توسط کانون خدمت رضوی مشاوره و مددکاری منطقه ۱۰ تهران برگزار شد .

به گزارش آسمانی نیوز، همزمان با اقامه عزا؛ گرامیداشت شهدای خدمت میزهای خدمت مشاوره و مددکاری رضوی منطقه ۱۰ میزبان عزاداران بود .

اکرم عابدی پور مسئول کانون مشاوره و مددکاری منطقه ۱۰ ضمن عرض تسلیت شهادت مظلومانه رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی پیرامون اهمیت موضوع مشاوره خانواده گفت :
در دنیای امروزی با افزایش روز افزون فشارهای روانی روی تمامی افراد جامعه و همچنین وجود دغدغه ها و مشکلات زندگی مدرن شهری ارتباط نزدیک و مستمر با یک روانشناس به منظور برطرف کردن معضلات و ناهنجاری ها، الزامی است، باید گفت مشکلات به ظاهر کوچک و ساده امکان دارد به حدی بزرگ شوند که امنیت زندگی شما را به خطر بیندازند.

وی درمورد مزایای کمک گرفتن از مشاور خانواده اظهارداشت :در خصوص اهمیت مشاوره خانواده، روانشناسان و مشاوران ضمن شناسایی و بررسی ریشه ای مشکلات شما، با همه خصوصیات و ویژگی های مختلفی که دارید، راه حل های علمی و درمانی مناسب شما را ارائه می دهند.

عابدی پور افزود: اغلب افراد با این تصور که مشکلات خود را به طور کامل می شناسند، با راهکارهای نادرست و غلط خود، اعمالی را انجام می دهند که با راه حل های مطرح شده از جانب مشاور، متفاوت می باشد و نتیجه بخش نیست.

وی عنوان کرد؛ در کل مشاور خانواده همراه با ارزیابی و بررسی چالش ها و معضلات اعضای یک خانواده، از بروز مشکلات و مسائل احتمالی پیشگیری می کند. اشخاصی که در یک خانواده و در کنار هم زندگی می کنند، امکان دارد در اکثر مسائل و موارد با یکدیگر هم نظر و هم عقیده نباشند. عدم تفاهم و اتفاق نظر نداشتن میتواند موجب بروز چالش ها و مشکلات احتمالی شود.

مسئول کانون مشاوره بااشاره به اهمیت موضوع خدمت خالصانه گفت : باید نحوه فعالیت رئیس جمهور فقید حضرت آیت‌الله رئیسی را سرلوحه کار خود قرار داده تا با گسترش فرهنگ خدمت موجبات رضایت الهی و امام رئوف را به ارمغان آوریم .

انتهای پیام/ کانون_خدمت_رضوی_منطقه_۱۰_تهران

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید