» صفحه اصلی » مشاوره های تخصصی/ خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران همراه خانواده ها
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

مشاوره های تخصصی/ خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران همراه خانواده ها

۱۱ بهمن ۰۲ 5۰67

برپایی میزهای خدمت مشاوره توسط خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در چهارشنبه‌های امام رضایی

به گزارش آسمانی نیوز، غزاله محمدخانی مسئول کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی منطقه ۵ تهران گفت: خانواده مهمترین ارتباطی است که انسان ها با یکدیگر دارند. جوامع حول محور خانواده تشکیل شده اند و بدون ارتباط ما با یکدیگر و غریزه زیست شناختی ما برای محافظت از خانواده هایمان ، ممکن است انسان ها در راهی که پیش می گیرند تکامل نیافته و یا پیشرفت نکنند.

وی اظهار داشت: نکته اصلی در داشتن و نگه داشتن یک واحد خانوادگی موفق و رو به پیشرفت این است که بتوانیم نیاز های فردی اعضای خانواده را بفهمیم و شناسایی کنیم و آنها را با سلامت واحد خانواده هم جهت کنیم . مسئول کانون مشاوره خدمت رضوی منطقه۵ تهران افزود: مشاوره خانوادگی نوعی درمان منحصر به فرد است که می تواند در رفع همه آن نیازها کمک کند.

وی عنوان کرد: میزهای خدمت کانون مشاوره علاوه بر چهارشنبه‌های امام رضایی ساعت ۱۵ الی ۱۷، روزهای دوشنبه از ۱۳ الی ۱۷ نیز در محل دفتر کانون خدمت رضوی منطقه،سرای محله بهاران و یکشنبه ها ۱۵ الی ۱۸ بلوار فردوس غرب مسجد حضرت زینب( س) در زمینه های خانواده، زوجین و فردی برپا می شود.

محمدخانی خاطرنشان کرد: با همکاری کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی منطقه، یکشنبه ها کارگاهی با محوریت خانواده موفق در شهرک اکباتان مسجد امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

فاطمه شمس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید