نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی آسمانی نیوز

ملاقات خادمیاران رضوی قرچک با امام جمعه شهرستان کردند

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک مورخ همزمان با دهه کرامت با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک ابتدا ضمن تسلیت ایام رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و یوم الله ۱۵ خرداد، با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در تلاش برای تحریف شخصیت و سیره حضرت امام هستند اظهار کرد: مردم باید با بصیرت و آگاهی، راه آن عزیز سفر کرده را با قدرت ادامه دهند و نگذارند علیرغم هجمه ها و اقدامات لئیمانه دشمنان، تحریفی در آرمان های انقلاب وی ایجاد شود.

وی گفت: با توجه به علاقه و محبت عمیق ایرانیان به حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام، دهه کرامت بهترین فرصت برای تبیین سیره رضوی بوده و این مهم با همکاری و مشارکت خادمیاران رضوی محقق می شود.

خطیب نماز جمعه شهرستان قرچک با اشاره به شان و منزلت والای خادمین حضرت خورشید از منظر مردم و محبین حضرت و همچنین حرمت لباس خدمت افزود: رفتار اشتباه از یک فرد غیر خدمت گزار از دید عموم مردم عادی انگاشته می شود اما زمانی که خادم حضرت رضا (ع) لباس خدمت می‌پوشد، جزئیات رفتار و عملکردش زیر ذره بین مردمی قرار می گیرد، پس مراقبت بیشتری نیاز است چرا که دیگر خود شخص مطرح نیست و مجموعه آستان قدس رضوی و چه بسا امام معصوم در اذهان عمومی تداعی می شود.

اسماعیلی اشاره کرد: حفظ جایگاه خدمت در آستان مقدس امام رضا (ع) سعادتی لست که نصیب هر فرد شود و خادمیاران رضوی، باید ببینید که در طول حیات خویش چه خیری انجام داده اید و والدینتان در حق شما چه دعایی به درگاه احدیت داشته اند که منتخب حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثنا شده اید و نظر آقای خراسان متوجه شما شده و شما را لایق خادمی بارگاه خود نموده است، بنابراین قدر خود و جایگاه تان را بدانید و از آن مراقبت کنید.

در ادامه امام جمعه شهرستان قرچک از زحمات خادمین حضرت رضا (ع) در برپایی ایستگاه خدمت رسانی در آغاز دهه کرامت و برگزاری جشن میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر تقدیر و تشکر کردند و خواستار تکرار اینچنین پایگاه هایی در سطح شهرستان به مناسبت های گوناگون با هدف معرفت افزایی و ارتقاء فرهنگ رضوی در سطح شهرستان قرچک شد.

همخوانی دسته جمعی صلوات خاصه توسط خادمین در پایان مراسم زینت بخش این جلسه بود و سپس همگی جهت اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه به جمع نمازگزاران پیوستند.

خروج از نسخه موبایل