» صفحه اصلی » منزل مسکونی خانواده کم بضاعت زیر سایه شمس الشموس مرمت و بازسازی شد
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

منزل مسکونی خانواده کم بضاعت زیر سایه شمس الشموس مرمت و بازسازی شد

۱۶ خرداد ۰۳ 5۰46

خادمیاران جهادی منطقه ۲۱ منزل مسکونی یک خانواده کم بضاعت را مرمت و بازسازی کردند.

به گزارش آسمانی نیوز، خادمیاران کانون جهادی خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران یک واحد منزل مسکونی متعلق به یک خانواده کم بضاعت و محروم را تعمیر و بازسازی کردند.

هادی عظیمی مسئول کانون حرکت های جهادی خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران در این خصوص گفت: این واحد مسکونی که در محله وردآورد واقع شده و غیر قابل سکونت بود برای اسکان این خانواده نیازمند بازسازی و تعمیر شد.

وی گفت: این بازسازی شامل اصلاح و سیم کشی مجدد ساختمان، نصب درب های سرویس بهداشتی و حمام، سرامیک کاری، تعمیر و نصب لوله های گاز، نصب هود، سیم کشی، نصب کولر و … بود که توسط خادمیار کانون جهادی حسن نوری انجام شد.

عظیمی عنوان کرد: با عنایت امام رضا علیه السلام هزینه این عمل خداپسندانه که مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال بود، توسط گروه جهادی شهدای وردآورد و بانیان خیر تامین و با همت خادمیاران کانون جهادی خدمت رضوی منطقه ۲۱، این واحد مسکونی بازسازی و قابل سکونت شد.

وی در پایان گفت: خانواده های نیازمند در موارد و موضوعات متعددی مثل درمان، تحصیلی، شغلی، مسکن، لوازم خانه و… نیاز به یاری دارند.

امیدواریم با لطف خدا و عنایت امام رضا علیه السلام بتوانیم هرچه بیشتر و بهتر در مسیر کمک به آنها قدم برداریم و با یاری بانیان خیر منطقه خدمتگزار خانواده های محروم باشیم.

انتهای پیام/کانون_خدمت_رضوی_منطقه_۲۱_تهران

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید