» صفحه اصلی » میزهای خدمت رضوی منطقه۵ تهران همزمان با چهارشنبه‌های امام رضایی برپا شد
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

میزهای خدمت رضوی منطقه۵ تهران همزمان با چهارشنبه‌های امام رضایی برپا شد

۱۳ تیر ۰۳ 3۰13

خادمیاران رضوی منطقه ۵تهران همزمان با چهارشنبه های امام رضایی با برپایی میزهای خدمت میزبان مراجعین در سرای محله کن بودند.

به گزارش آسمانی نیوز، سعید مقدم معاونت اجتماعی کانون خدمت رضوی منطقه ۵تهران گفت: با مشارکت کانون های حقوقی، مشاوره و مددکاری و کارآفرینی و اشتغال میزهای خدمت و همکاری مدیریت سرای محله کن واقع در بلوار کوهسار از ساعت ۱۸ الی ۲۰ همزمان با چهارشنبه های امام رضایی برگزار شد.

وی اظهار داشت: مراجعه کنندگان از ابتدای برپایی میزهای خدمت در محل حاضر بودند و با اطلاع پیدا کردن از این خدمات مشتاقانه منتظر مشاوره مورد نظرشان بودند.

یکی از افرادی که درخواست مشاوره حقوقی داشت با مشکل تعارض ملکی که سالها در گیرش بود، با گرفتن ۹۰ دقیقه مشاوره به راهکار اصلی رسید.

مشاوره کارآفرینی و اشتغال به بانویی که فروشنده فرش دستبافت نفیس و اصیل با نقش های خاطره انگیز بود و بعد از ۶ ماه توقف در فروش با گرفتن غرفه در نمایشگاه آهو توانست به فاصله کم یک فرش و قالیچه دستباف را به فروش برساند و شادی در چهره این بانوی کارآفرین بعد از مدتها نمایان شد.

یکی دیگر از بانوان که در روز میلاد حضرت معصومه(س) با کانون کارآفرینی خدمت رضوی منطقه آشنا شده بود، در نمایشگاه بانوان کارآفرین به فروش محصولات نان رضوی پرداخته و با عنایت امام رئوف با در آمد حاصل از فروش آنها در حال حاضر می تواند امرار معاش کند.

وی همچنین به ارائه مشاوره خانواده خادمیار کانون مشاوره و مددکاری اشاره کرد و اینکه اهالی از مشاوره های رایگان به خوبی استقبال کردند.

مقدم در پایان افزود: در کنار میزهای خدمت هنرنمایی زینب خدایی مسئول کانون هنری خدمت رضوی منطقه ۵تهران و لبخند کودکان بعد از نقش بستن نقاشی های زیبا روی صورتشان بسیار دیدنی بود.

وی خاطرنشان کرد: میزهای خدمت در حاشیه برگزاری نمایشگاه آهو از ۲ روز قبل نیز برپا و به خدمت رسانی مشغول بودند.

گفتنی است در دومین روز برپایی میزهای خدمت و نمایشگاه بانوان کارآفرین، وحید ابراهیم یزدی دبیر کانون خدمت رضوی منطقه۵ تهران از این نمایشگاه بازدید و با غرفه داران در راستای روند فروش و ارائه خدمت صحبت کردند.

نمایشگاه آهو از یازدهم تیرماه ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ به مدت سه روز در سرای محله کن برپا بود و مراسم اختتامیه با قرعه کشی و اهدا جوایز نفیس به ۸ نفر از خریداران برگزار شد.

انتهای پیام/۴/۱۳

#کانون_خدمت_رضوی_منطقه_۵_تهران

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×

    با ما در ارتباط باشید