» صفحه اصلی » نتایج روز ششم و درخشش والیبالیست‌ها / پرونده جودوی ایران با دو حذفی بسته شد
صفحه اصلی

نتایج روز ششم و درخشش والیبالیست‌ها / پرونده جودوی ایران با دو حذفی بسته شد

۲۱ مرداد ۹۵ 1۰9

[ad_1]

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از ریو، ششمین روز از سی‌ویکمین دوره بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو در حالی برگزار شد که ورزشکاران کشورمان در سه رشته به میدان رفتند و در این میان تنها والیبالیست‌ها بودند که با پیروزی به کار خودشان در این روز پایان دادند.

در این رشته ملی‌پوشان کشورمان پس از دو باخت پیاپی مقابل آرژانتین و لهستان، در سومین دیدار خود از ساعت ۱۷ به‌وقت تهران به مصاف کوبا  رفتند و توانستند با نتیجه ۳ بر صفر از سد این تیم بگذرند. شاگردان لوزانو در گام چهارم به مصاف تیم مصر خواهند رفت.

در جودو و در وزن ۱۰۰- کیلوگرم نیز جواد محجوب در نخستین مبارزه مقابل «توما نیکیفوروف» از بلژیک به میدان رفت و با ضربه فنی شکست خورد تا به این ترتیب پرونده تیم دو نفره جودوی کشورمان در ریو و بدون کسب حتی یک برد به بسته شود. پیش از او سعید ملایی در وزن ۸۱ -کیلوگرم با قبول شکست از نماینده روسیه از گردونه بازی‌های حذف شده بود.

در رشته تیراندازی و در ماده تفنگ سه وضعیت ۵۰ متر بانوان هم مه‌لقا جام‌بزرگ و نجمه خدمتی از ساعت ۱۶:۳۰ به‌وقت تهران به مصاف حریفان خود در مرحله مقدماتی رفتند و نتوانستند در این میدان به موفقیت رسیده و برای کاروان اعزامی مدالی به دست بیاوردند. جام‌بزرگ صعود نکرد و خدمتی هم در فینال هشتم شد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید