نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی آسمانی نیوز

نغمه‌های آسمانی گروه سرود دختران آفتاب در دهه کرامت

گروه سرود دختران کانون کتابخوانی خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، با نغمه‌های آسمانی و دلنشین خود، در دهه کرامت، شور و شعف را به برنامه‌های این ایام مبارک هدیه دادند.

به گزارش آسمانی نیوز، این گروه با اجرای سرودهای مذهبی و مدایح امام رضا (ع)، فضایی معنوی و روحانی را برای مخاطبان آفریدند و شور و نشاط خاصی به برنامه‌های دهه کرامت در این منطقه بخشیدند. اجرای سرودهای این دختران، اشک شوق را در چشمان حاضرین جاری کرد و یاد و خاطره امام رضا (ع) را در دل‌ها زنده کرد. این ابتکار کانون کتابخوانی خدمت رضوی، گامی مهم در راستای ترویج فرهنگ رضوی و آموزه‌های دینی در بین دختران دانش آموز است .

خاتون علیپور مسئول کانون کتابخوانی خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، درباره انگیزه راه اندازی این گروه سرود اظهار داشت : هدف از این اقدام صرفاً اجرای سرودهای مذهبی نیست، بلکه روشنایی بخشیدن به مسیر معنوی نسل آینده، ترویج فضایل اخلاقی و انسانی و ایجاد شور و نشاط در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی است. این گروه سرود با اجرای برنامه‌های متنوع و پرمحتوا در مدارس، مساجد و مراکز فرهنگی منطقه، به دنبال تحقق این اهداف و رسالت خود است.
همچنین، این گروه سرود می‌تواند به عنوان یک سفیر فرهنگی برای کانون کتابخوانی خدمت رضوی عمل کند و پیام‌های این کانون را به مخاطبان بیشتری برساند.
وی در پایان گفت : گروه سرود دختران آفتاب، نمادی از دخترانی است که با عشق و ارادت به امام رضا (ع)، مسیر معنویت و سعادت را در پیش گرفته است. نغمه‌های آسمانی آنها، نغمه‌های عشق و ارادت به خاندان معصومین (ع) است که طنین‌انداز می‌شود و امید و نور را به دل‌ها هدیه می‌کند.

انتهای پیام  ۲/۲۴
کانون_خدمت_رضوی_منطقه نوزده تهران

خروج از نسخه موبایل