» اخبار جدید » هشتمین دیدار خادمیاران رضوی منطقه۵ با خانواده شهدا در هفته دفاع مقدس انجام شد 
اخبار جدید - جدیدترین اخبار - شهدا - صفحه اصلی

هشتمین دیدار خادمیاران رضوی منطقه۵ با خانواده شهدا در هفته دفاع مقدس انجام شد 

۵ مهر ۰۳ 1۰5

 

خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران به دیدار خانواده شهیدان احمد شیر محمدی و سید سعید سید علی رفتند.

به گزارش آسمانی نیوز، جمعی از خادمیاران و یاوران رضوی کانون ایثار وشهادت و تبلیغ دینی خدمت رضوی منطقه۵ تهران در ۴ مهر ۱۴۰۳ و چهارمین روز دیدار با خانواده شهدا، راهی منازل شهیدان احمد شیر محمدی و سید سعید سید علی شدند و با خانواده معظم شهدا دیدار کردند.

بعد از مداحی عباس شریفی مهر مسئول کانون تبلیغ دینی، از مادر شهیدان با هدایای متبرک رضوی تجلیل شد و مادران بزرگوار از پرچم متبرک تمسک جستند.

شهید احمد شیر محمدی متولد یکم فروردین ۱۳۴۹ بود در نوجوانی به عضویت بسیج محله کن در آمد، طبق گفته مادر بزرگوارش بیشتر اوقات در بسیج بود و به همه مردم محله کمک می کرد، هر وقت به جبهه می رفت سه ماه نمی آمد و وقتی که از ناحیه پا مجروح شده بود ماه رمضان بود روزه می گرفت وحاضر نبود روزه ونمازش قضا شود وبا زبان روزه برای مداوا به بیمارستان می رفت.

وی افزود: آخرین بار که می‌خواست برود با حالتی خاص به من نگاه می کرد و بعد از سه ماه خبر شهادت اش را آوردند، ۲۷ دی ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه به درجه شهادت رسید وپیکرش بعد از اینکه درمحل وخانه تشییع شد در امامزاده جعفر(ع) کن آرام گرفت.

شهید سید سعید سیدعلی متولد ۱۳ فروردین ۱۳۴۶ و بسیجی پایگاه مقداد بود این جوان ۱۶ ساله بسیار مقید به احکام دین و در جبهه شبها به راز و نیاز و شب زنده داری برای نیایش با خدا داشت، بسیار کم حرف ولی پرعمل در کارهای خیر ومتنفر از دروغ وغیبت بود، در ۲۲ اسفند ۱۳۶۳ درعملیات خیبر در خاک عراق شهید و مفقود الاثر شد، پیکرش در سال ۷۶ در عملیات تفحص پیدا و مزارش در محله کن است.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

فاطمه شمس

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×

    با ما در ارتباط باشید