» صفحه اصلی » چهارشنبه‌های امام رضایی میعادگاه مشتاقان زیارت امام رئوف(ع)
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

چهارشنبه‌های امام رضایی میعادگاه مشتاقان زیارت امام رئوف(ع)

۶ تیر ۰۳ 1۰8

کانون زیارت منطقه ۱۴ در دهه پرنور و مبارک ولایت مراسمی با عنوان زیارت از راه دور در حرم‌ امام‌زاده اهل ابن علی(ع) برگزار کرد.

به گزارش آسمانی آنلاین؛ خادمیاران و یاوران رضوی کانون زیارت منطقه دارالمومنین در اقدامی طرح زیارت از راه دور در چهارشنبه‌های امام رضایی را کلید زدند و اولین برنامه از این طرح را در حرم مطهر امام‌زاده اهل ابن علی(ع) برگزار کردند.

این محفل معنوی که مزین به حضور خادمیاران و یاوران رضوی کانون‌های خدمت و مردم شریف منطقه ۱۴ بود، با قرائت آیات روح‌بخش کلام‌الله مجید از سوی محسن رواهی خادمیار کانون قرآن آغاز شد.

در ادامه محمدحسن عبدالصمد، سخنران مراسم، با اشاره به اهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری مردم در بیانات رهبر انقلاب؛ از حاضران خواست از تمام توان خود برای دعوت مردم به انتخابات و حضور پرشور در آن نهایت بهره را ببرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شرح حدیث نورانی سلسله‌الذهب پرداخت و وجود مقدس امام رضا(ع) را تنها راه تایید پذیرش ولایت مطلقه امیرالمومنین دانست و تاکید کرد زیارت اهل بیت تنها به حضور در حرم آن‌ بزرگواران محدود نیست و از هر زمان و مکانی برای توجه و عرض ارادت به ساحت آل‌الله، به‌ویژه امام رئوف، می‌توان‌ بهره‌مند شد.

خادمیاران کانون زیارت همچنین با برپایی غرفه‌های فرهنگی نظیر طرح قرائت زیارت امین‌الله و صلوات خاصه، خطاطی اسماء متبرکه، مسابقه برای کودکان و نوجوانان و اهدای جوایز به آن‌ها و ایستگاه صلواتی پذیرای میهمانان این مراسم بودند.

از دیگر برنامه‌های این محفل معنوی می‌توان به قرائت زیارت پرفیض امین‌الله و مدیحه‌سرایی مهدی خاکسار خادمیار کانون تبلیغ دینی، اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقه غدیر و پذیرایی از زائران امام‌زاده اهل ابن علی(ع) اشاره کرد.

شایان ذکر است این برنامه با هدف ترویج و توسعه فرهنگ‌ زیارت و عرض ارادت به محضر حضرت ثامن‌الائمه(ع) به همت کانون زیارت منطقه دارالمومنین پایه‌ریزی شده و قرار است ماهانه در یکی از چهارشنبه‌های امام رضایی به شکل مستمر برگزار شود.

انتهای پیام /کانون_خدمت_رضوی_منطقه_۱۴

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×

    با ما در ارتباط باشید