نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی آسمانی نیوز

گروه جهادی پناه هشتم پناهی برای محرومان منطقه دارالمومنین

گروه جهادی کانون‌ خدمت رضوی منطقه ۱۴ موسوم‌ به پناه هشتم با حضور در مجتمع خدمات رضوی فعالیت خود را به‌طور رسمی آغاز کرد.

به گزارش آسمانی نیوز، گروه جهادی پناه هشتم‌ که از سوی خادمیاران و یاوران کانون‌های خدمت رضوی منطقه دارالمومنین با هدف خدمت به افراد کم‌برخوردار تشکیل شده، با حضور در مجتمع خدمات رضوی علاوه بر معرفی اهداف خود به جذب داوطلبان اقدام‌ کرد.

گروه جهادی پناه هشتم پیش از آغاز دهه کرامت فعالیت خود را با جذب تعدادی از خادمیاران و یاوران کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۴ آغاز کرده است.
این‌گروه جهادی در اولین فعالیت میدانی میدانی خود در مجتمع خدمات رضوی حضور پیدا کرد و اولویت خود را برقراری ارتباط با سایر گروه‌های جهادی فعال در منطقه قرار داد.

مسعود کلهری مسئول این‌ گروه جهادی در گفت‌وگویی با اشاره به اهداف راه‌اندازی این گروه جهادی عنوان کرد: ایجاد تعامل و هم‌افزایی میان کانون‌های خدمت رضوی و سرعت‌بخشی به وظایف محوله از سوی آستان قدس، استفاده از سایر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خادمیاران فارغ از فعالیت در کانون تخصصی خود، برقراری ارتباط با سایر گروه‌های جهادی، خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری منطقه و استفاده از ظرفیت وابستگان خادمیاران و یاوران رضوی از اهداف اصلی گروه جهادی پناه هشتم در راستای خدمت به محرومان است.

کلهری در ادامه افزود: در طی پنج روز حضور در مجتمع خدمات رضوی، همزمان با دهه کرامت فرصت مناسبی برای معرفی گروه جهادی کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۴ مهیا کرد، تعدادی جلسه همفکری و هم‌افزایی با ۳ گروه جهادی فعال برگزار و نتایج مثبتی حاصل شد که به مدد امام رضا(ع) در آینده شاهد اقدامات مهمی در راستای محرومیت‌زدایی خواهیم بود.

وی با اشاره به امکان حضور و خدمت عموم مردم در گروه جهادی پناه هشتم اظهار داشت: از آنجا که عضویت در گروه جهادی پناه هشتم تنها مختص خادمیاران و یاوران رضوی نیست؛ از تعدادی از مردم شریف حاضر در مجتمع خدمات رضوی نیز برای شرکت در فعالیت‌های جهادی این گروه و همکاری داوطلبانه، ثبت نام به عمل آمد که این استقبال نشان از جاری بودن روحیه اخلاص و فداکاری در میان‌ مردم دارد.

کلهری در پایان ضمن تاکید بر آثار ارزنده برپایی مجتمع خدمات رضوی تصریح کرد: یکی از برکات حضور گروه جهادی پناه هشتم در مجتمع خدمات رضوی در ایام ولادت حضرت ثامن‌الائمه جلب اعتماد مردم به این گروه جهادی بود که در امتداد آن و اولین گام، خیرین حدود ۳۰۰ جلد قرآن کریم و ادعیه و حدود ۲۰۰ جفت کفش‌ برای اهدا به افراد کم‌برخوردار اهدا کردند که جهادگران پس از دریافت آن‌ها و بسته‌بندی به خیریه محترم ارفک جهت ارسال به مناطق محروم سیستان و بلوچستان تحویل دادند.

انتهای پیام/کانون_خدمت_رضوی_منطقه_۱۴

خروج از نسخه موبایل